رقابت 7 تکواندوکار ایران در روز اول قهرمانی نونهالان آسیا

تهران (پانا‌) - با برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیای لبنان، 7 نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 7 تکواندوکار ایران در روز اول قهرمانی نونهالان آسیا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا 2023 به میزبانی شهر بیروت در سالن «نوهاد نوفل» برگزار خواهد شد و با برگزاری جلسه قرعه‌کشی 7 تکواندوکار حضور خواهند داشت.

با برگزاری قرعه‌کشی این مسابقات در گروه پسران و در رده قدی 148- سانتی متر، محمدپارسا رمضانی با «وان» از هنگ‌کنگ رو به رو می‌شود و در صورت پیروزی با حریفی از هند مواجه می‌شود و مبارزه می‌کند. در این وزن 13 نفر شرکت خواهند کرد.

سید‌محمد عبداللهی در رده قدی 152- سانتی متر با حضور 8 تکواندوکار، ابتدا با «آلاو وان» از اردن رو به رو می‌شود و درصورتیکه به برتری برسد با برنده لبنان و کره جنوبی مبارزه می‌کند.

محمدحسین منتظری ابتدا استراحت می‌کند و سپس با نماینده هند مواجه می‌شود. در رده قدی 156- سانتی متر 10 شرکت‌کننده حاضر خواهند بود.

در رده قدی 160- سانتی متر، با حضور 12 تکواندوکار امیرعباس نصیری ابتدا با «ساماتولی» از قزاقستان دیدار می‌کند و با پیروزی برابر این حریف به مصاف نماینده هنگ‌کنگ می‌رود.

در رده قدی 144- سانتی متر، فاطمه حسن زاده در دیدار نخست خود «ماریا» از لبنان را پیش رو دارد. در این وزن 8 تکواندوکار حضور دارند.

در رده قدی 148- سانتی متر، با شرکت 9 تکواندوکار فاطمه زهرا باقرزاده استراحت و سپس با حریفی از قزاقستان پیکار می‌کند.

اسما خرمی در رده قدی 152- سانتی متر ابتدا استراحت می‌کند و بعد به مصاف برنده دیدار هند و هنگ‌کنگ می‌رود. در این رده قدی 10 نفر شرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار