در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی آموزگاران منطقه ۴ مطرح شد:

آموزش و توانمندسازی از ضروریات زندگی حرفه‌ای هر معلم به شمار می‌رود

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی از ضروریات زندگی حرفه‌ای هر معلم به شمار می‌رود از برگزاری کارگاه دانش‌افزایی و ارتقا توانمندی حرفه‌ای آموزگاران ماده ٢٨با هدف ارتقا روش‌های تدریس، مسلط شدن به نحوه تدریس پایه‌های اول تا ششم ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و توانمندسازی از ضروریات زندگی حرفه‌ای هر معلم به شمار می‌رود

کارگاه دانش افزایی و ارتقا توانمندی حرفه ای آموزگاران ماده ٢٨ ورودی ١۴٠٠ و ١۴٠١ اداره آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور مهناز اعتمادی، معاون آموزش ابتدایی، طیبه شفیعی، معاون پژوهش، سیمین مظاهری کارشناس مسئول ضمن خدمت برگزار شد.

مهناز اعتمادی، معاون آموزش ابتدایی ضمن بازدید از روند برگزاری این کارگاه و تقدیر از معاونت پژوهش جهت برگزاری این دوره، طی گفتگویی صمیمی با آموزگاران تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی از ضروریات زندگی حرفه ای هر معلم به شمار می رود. باید در راستای بهبود دانش همواره به روز بمانیم و به مدارس‌مان روح تعالی و تازگی ببخشیم.

وی افزود: مقطع ابتدایی از دوران حساس دانش آموزان است، چرا که در این مقطع شکل دهی یادگیری و شخصیت صورت می گیرد، بنابراین دوره های ضمن خدمت ابتدایی برای معلمان در این مقطع حائز اهمیت است. معلمان مقطع ابتدایی در سراسر کشور، برای مسلط شدن به نحوه تدریس پایه های اول تا ششم ابتدایی به منظور ارتقا روش های تدریس خود به عنوان معلم، لازم است در دوره ضمن خدمت که برای معلمان ابتدایی طراحی شده است شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار