استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی تربیت دینی و معرفت افزایی دانش‌آموزان

زاهدان(پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری روی تربیت دینی، معرفت افزایی و بصیرت انقلابی دانش‌آموزان در نظام تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز دانست و گفت ترتیب دینی و اخلاقی دانش‌آموزان، به منظور اخلاقی کردن جامعه و پرورش فضائل و نیکی‌ها در اجتماع، از جمله اهداف مهم آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی تربیت دینی و معرفت افزایی دانش‌آموزان

محمد کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: نقش معلمان در تربیت دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است؛ بر همین اساس حضور نیروی انسانی توانمند، کارآمد و حاذق در بدنه آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تقویت مولفه جذب بازماندگان و تارکان از تحصیل با بهره‌گیری از شیوه‌ها و بسترهای مختلف در بسیاری از شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و تربیتی جامعه موثر است.

کرمی ادامه داد: مهارت محوری دانش آموزان و موضوع «هر دانش آموز، یک مهارت» در شرایط فعلی جامعه بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه توسعه هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش باید مهم قلمداد شود.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که باید به فعل تبدیل شوند و به مرحله عمل و تولید برسند و اگر در این مسیر نیروی کار توانمند و متخصص وجود داشته باشد، کار بهتر پیش می‌رود.

وی بر تقویت و توسعه نظام تربیت دینی بین خانه و مدرسه تاکید کرد و گفت: باید روی این مقوله مهم سرمایه‌گذاری کنیم و به دنبال معرفت افزایی و بصیرت دینی و انقلابی دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار