رئیس هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان، شایسته بهترین معلمان هستند

تهران (پانا) - رئیس هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را لایق و شایسته بهترین معلمان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، شایسته بهترین معلمان هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ سیدحسین داودالموسوی در دومین روز همایش آموزشی و توجیهی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌‌های مردمی در اردوگاه شهیدباهنر تهران گفت: برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان متعهد و متدین باید در جذب نیروی انسانی دقت داشت.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، مجموعه‌ای است که بالغ بر ۵۰ میلیون مخاطب دارد، اظهار کرد: از این مجموعه بزرگ باید در جهت هم‌افزایی و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت بهره جست.

داودالموسوی با تاکید بر استفاده‌ بهینه از ظرفیت کم‌نظیری که دانش‌آموزان، اولیای آنان و همکاران فرهنگی را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: فرآیندهای ما در کل کشور باید با یک وحدت رویه پیش رود و به شکل هماهنگ و منسجم عمل شود.

رئیس هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تاسیس هسته گزینش با فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۶۱ اظهار کرد: هسته گزینش در جهت جلب رضایت مردم سعی دارد نیروهای انسانی که یکی از مهم‌ترین ارکان وزارت آموزش و پرورش هستند را به بهترین شکل انتخاب و وارد مجموعه کند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی افرادی که در وزارت آموزش و پرورش و مدارس مشغول به کار هستند باید از مرحله گزینش عبور کنند، گفت: به دلیل حساسیت بالایی که در شغل معلمی وجود دارد، گزینش در محورهای اخلاقی، اعتقادی و سیاسی اعلام نظر می‌کند و‌ گزینش علمی این افراد قبل از این مرحله اتفاق می‌افتد.

داودالموسوی در پایان بر عدم به‌کارگیری نیروهای بدون گزینش در مدارس غیردولتی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار