معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی:

رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر منش و کردار آنها بود

مه ولات (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی عنوان کرد رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر منش و کردار آنها بود که برآمده از اخلاص، مردم‌ داری و جهادی کار کردن بود و این‌چنین شاخصه‌هایی نام افراد را ماندگار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر منش و کردار آنها بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی یک برند است، خود مردم برگزارکننده و ما پشتیبان انتخابات هستیم، بنابراین از ۱۱ نفر هیات های اجرایی برگزارکننده انتخابات، ۸ نفر معتمد مردمی هستند.

سید هادی طباطبایی در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مه ولات گفت: استفاده از امکانات دولتی و در ساعات اداری جهت تبلیغ، له یا علیه یک کاندیدا ممنوع است، بنابراین دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از نتیجه انتخابات و نظام است.

وی تصریح کرد: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر منش و کردار آنها بود که برآمده از اخلاص، مردم داری و جهادی کار کردن بود و این‌چنین شاخصه هایی نام افراد را ماندگار می کند.

وی در ادامه گفت: دولت سیزدهم با احترام و منش شهدا و بکارگیری همان شاخصه ها در رفتار و عملکرد خود با شعار عدالت و توسعه عدالت، عدالت سیاسی، آموزشی، خستگی ناپذیری و عدم وابستگی به دولت های بزرگ در صحنه بین‌الملل وارد عرصه خدمت به مردم شد.

طباطبایی با تاکید بر اینکه اجازه تخطی به هیچ کسی در رابطه با انتخابات را نمی دهیم، خاطرنشان کرد: دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته و ما در مقابل آنها وظیفه مان دوچندان شده، بنابراین از رای مردم به عنوان حق الناس با تمام وجودمان دفاع می کنیم.

دانش آموز خبرنگار: نجمه تگرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار