مدیر آموزش و پرورش کلات:

ماموریت اصلی آموزش و پرورش، نهادینه‌کردن کیفیت و عدالت آموزشی است

کلات (پانا) - مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات گفت ماموریت اصلی درسند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نهادینه کردن دو موضوع کیفیت و عدالت آموزشی است. در زیرنظام‌های سند تحول برای تحقق کیفیت و عدالت بر تامین فضا و ابزار آموزشی تاکید ویژه‌ای شده است که یکی از اضلاع مهم یادگیری هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت اصلی  آموزش و پرورش، نهادینه‌کردن کیفیت و عدالت آموزشی است

کلنگ‌ ساخت فضای آموزشی جدید در روستای احمدآباد (بخش هزار مسجد) با حضور علی صلاحی، فرماندار شهرستان، رمضان پروانه‌، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین ادارات کلات و بخش لایین، اهالی شریف احمد آباد و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا بر زمین زده شد.

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: در سند تحول بنیادین که ماموریت اصلی ما در آموزش و پرورش نهادینه کردن آن است بر دو موضوع کیفیت و عدالت تاکید ویژه ای شده است. در زیرنظام های سند تحول برای تحقق کیفیت و عدالت بر تامین فضا و ابزار آموزشی تاکید ویژه ای شده است که یکی از اضلاع مهم یادگیری هستند.

وی افزود: اگر‌ ما فضای مناسبی نداشته باشیم، یادگیری درستی اتفاق نمی افتد و دانش آموز آرامشی برای یادگیری موضوعات نخواهد داشت، بر همین اساس موضوع برچیده شدن فضاهای سنگی و کانکسی در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و با مشارکت خوبی که خیرین و حمایت های اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته، اقدامات بسیار خوبی در حوزه مدرسه سازی رخ داده است.

پروانه اظهار کرد: در‌ همین راستا با پیگیری هایی که صورت گرفت امروز شاهد کلنگ زنی این فضای آموزشی در روستای احمد آباد بخش هزار مسجد هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: هزینه این پروژه از محل اعتبارات دولتی تامین شده است که زمین به پیمانکار تحویل و تخریب فضای قدیمی آن در چند روز گذشته صورت گرفت و به زودی روند ساخت این فضای جدید در روزهای آتی شروع شد و امیدواریم به زودی مورد بهره برداری قرار بگیرد و دانش آموزان این خطه نیز از نعمت فضای جدید و استاندارد بهره مند خواهند شد و کمبود فضای آموزشی نیز مرتفع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: اعتبار این پروژه 8 میلیارد ریال است که به صورت‌کامل تامین شده است و مدرسه سازی تا رفع کامل محرومیت در شهرستان کلات ادامه‌ خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار