اسلامی برای رونمایی از برخی پروژه‌های فناورانه و عمرانی به آذربایجان شرقی سفر کرد

تهران (پانا) - همزمان با هفته دولت‌، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌منظور رونمایی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های فناورانه و عمرانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و مورد استقبال استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اسلامی برای رونمایی از برخی پروژه‌های فناورانه و عمرانی به آذربایجان شرقی سفر کرد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت‌ (سه‌شنبه، ۷ شهریورماه) محمد اسلامی به‌منظور رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز» و نیز بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ١٠٠ هزار مترمکعبی کلانشهر تبریز به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ،۷ شهریورماه) با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس‌ سازمان انرژی اتمی، سیدپژمان شیرمردی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای و نیز مسئولان استانی و محلی، آیین رونمایی و بهره‌برداری از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز » در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

گفتنی است رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه این سفر در آیین بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب شرب تبریز و خط انتقال ۸ کیلومتری آن، با هدف افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه آب این شهر حضور خواهد یافت.

دیدار با اقشار مختلف مردم، پیگیری و حل مشکلات آنان بر اساس انجام رسالت مسئولیت‌های اجتماعی و ارتباطات مردمی این سازمان در دولت سیزدهم از سایر برنامه‌های رییس سازمان انرژی اتمی و هیات همراه وی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار