آیین تکریم و تجلیل از کهن‌ترین پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی سمنان

سمنان (پانا) - بازدید از پیشکسوت عرصه ورزش زورخانه‌ای «ماشاالله خدادوست»، کهن‌ترین پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای، با حضور اعضای شورای شهر، اعضای کمیسیون ورزش شورا، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و چند تن از کارشناسان ورزش در راستای تجلیل از مقام شامخ پیشکسوتان ورزشی به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و تجلیل از کهن‌ترین پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سمنان اظهار کرد: در این برنامه در ششمین دیدار ضمن عیادت از پیشکسوت ورزشی آقای ماشاالله خدادوست، از تلاش ها و زحمات چندین ساله وی در عرصه ورزشی با اهدا هدایا و تقدیم تصویر چاپ شده ایشان تقدیر و تجلیل صورت پذیرفت.

سیدکریم محمدی در ادامه با بیان اینکه این برنامه با عنوان «تکریم و نکوداشت پیشکسوت» و بر اساس مصوبات کمیسسیون ورزش شورای اسلامی شهر سمنان در فضایی صمیمی و ارزشمند برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه، ضمن برشمردن سوابق اخلاقی، ورزشی و کاری این پیشکسوت، ماشاءالله خدادوست به ذکر خاطرات و فعالیت‌های ورزشی خود در گذشته پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه و اعتبار پیشکسوتان، حمایت و تکریم از این قشر فرهیخته و شاخص جامعه را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تکریم و نکوداشت بزرگان ورزش و پیشکسوتان می تواند الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانان باشد.

شایان ذکر است ماشاالله خدادوست پیشکسوت، ورزش زورخانه ای و پهلوانی بوده است.

در پایان با اهدای تصاویر طراحی و چاپ شده از این پیشکسوت گرانقدر، از زحمات صادقانه و خالصانه این پیشکسوت ورزشی تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار