معرفی حریفان ایران در روز نخست تکواندو قهرمانی نونهالان جهان

تهران (پانا) - برنامه روز نخست رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان مشخص شد و امروز ۵ نماینده ایران به دیدار حریفان خود می‌روند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی حریفان ایران در روز نخست تکواندو قهرمانی نونهالان جهان

به گزارش فدراسیون تکواندو، ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از ساعت ۱۰:۳۰ دوشنبه ۶ شهریور با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از کشور‌های مختلف به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل «هیلز» شهر بوسنی آغاز می‌شود.

در روز نخست مبارزات اوزان ۴۸- و ۵۱- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۳-، ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه دختران برگزار می‌شود که آرین اکبری منش، معیدعبداللهی، نازنین زهرا مرادی، معصومه ربیعی و فاطمه کلاسنگیانی از تیم ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم (۱۴۸ cm) معید عبداللهی دور نخست «بوگدان باربوتا» از مقدونیه را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و قزاقستان می‌رود. در این وزن ۳۲ تکواندوکار وزن کشی کرده اند.

آرین اکبری منش در وزن ۵۱- کیلوگرم (۱۵۲ cm) که ۲۴ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست «هامان» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری یه دیدار «گئورگیف» از بلغارستان می‌رود.

در گروه دختران و در وزن ۴۳- کیلوگرم (cm ۱۴۴) فاطمه کلاسنگیانی ابتدا باید با «ماسا کارن» از صربستان دیدار کند و در صورت برتری «هیلال ایرا» از آلمان را پیش رو خواهد داشت.

معصومه ربیعی در وزن ۴۵- کیلوگرم (cm ۱۴۸) که ۲۵ تکواندوکار رقابت خواهند کرد ابتدا به دیدار «ویرجینیا لمپس» از ایتالیا می‌رود و سپس «لونا انتونیف» از کرواسی را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم (۱۵۲ cm) نازنین زهرا مرادی دور نخست با «هنا ملیز» نماینده کشور میزبان پیکار می‌کند و در ادامه برنده مبارزه هند و اسلوونی را پیش رو دارد.

هدایت تیم ملی در رقابت‌های جهانی به عنوان سرمربی برعهده نیلوفر صفریان است، پروین کشاورز و سیده فاطره مطهری نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند. در گروه پسران نیز محمد عزیزی سرمربی است؛ یوسف جنگجو و محمد علوی او را به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار