مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

برپایی موکب دانش‌آموزی مدارس شاهد سراسر کشور با عنوان شاهدان مسیر کربلا برای اولین بار

تهران (پانا)- مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برپایی موکب دانش‌آموزی مدارس شاهد سراسر کشور با عنوان شاهدان مسیر کربلا برای اولین بار خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب دانش‌آموزی مدارس شاهد سراسر کشور با عنوان شاهدان مسیر کربلا برای اولین بار

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش؛ زهرا پناهی‌روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش از برپایی موکب دانش‌آموزی مدارس شاهد سراسر کشور با عنوان شاهدان مسیر کربلا برای اولین‌بار خبر داد و افزود: با محوریت اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از تاریخ ۳۱ مرداد الی ۱۵ شهریورماه در شهر مهران این موکب راه‌اندازی شد.

زهرا پناهی‌روا در ادامه افزود: از همه شیفتگان و ایثارگران و خانواده‌های مکرمشان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر دعوت به همکاری می‌کند و جهت اطلاعات بیشتر با امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تماس حاصل فرمایید.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادامه تصریح کرد: جاذبه حسینی هر ساله با شروع راهپیمایی بزرگ اربعین ملموس‌تر از همیشه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را به خود جذب می‌کند و روز به روز بر فوج جمعیت زوار و عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در مانور عظیم اجتماعی شیعیان نقش بسزایی در باشکوه ساختن این راهپیمایی عظیم دارد، افزود: مجموعه آموزش و پرورش و به تبع ادارات امور شاهد و ایثارگران سراسر کشور آماده خدمت به خیل مشتاقان و تسهیل حضور ایشان است. به نمایندگی از خانواده بزرگ شاهد و ایثارگران سراسر کشور این موکب حسینی برای خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله‌الحسین خصوصا معلمان و دانش‌آموزان در شهر مهران برپا شده‌است.

رئیس ستاد مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت با یادآوری منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "یکی از مصادیق قوّت را امروز دنیای اسلام دارد مشاهده می‌کند و آن، راه‌پیمایی اربعین است؛ وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة. راه‌پیمایی اربعین قوّت اسلام است، قوّت حقیقت است، قوّت جبهه‌ مقاومت اسلامی است که این ‌جور اجتماع عظیم میلیونی راه می‌افتند به سمت کربلا، به سمت حسین، به سمت قلّه و اوج افتخار فداکاری و شهادت که همه‌ آزادگان عالم باید از او درس بگیرند"؛ افزود: معلمان و دانش‌آموزان عاشقان و مروجان راستین مکتب عاشورا هستند که هر ساله با تمام دشواری‌ها بخشی از سیل خروشان راهپیمایی اربعین را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار