معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:  

نشان دادن آینده روشن و سمت و سوی حرکت انقلاب تکلیف مهم همه ماست 

کاشمر(پانا)- معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون، معتمدین، نخبگان و شورای اداری شهرستان کوهسرخ عنوان کرد نشان دادن آینده روشن و سمت و سوی حرکت انقلاب تکلیف مهم همه ماست.

کد مطلب: ۱۳۹۹۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشان دادن آینده روشن و سمت و سوی حرکت انقلاب تکلیف مهم همه ماست 

هادی طباطبایی معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سفر به شهرستان کوهسرخ و دیداربا خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون، معتمدین، نخبگان و شورای‌ اداری شهرستان کوهسرخ در محل سالن اجتماعات کتابخانه باقرالعلوم این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و بیان پیشرفت های کشور در دوران انقلاب تا به الان و بیان ظرفیت ها گفت: امسال بحث انتخابات را در پیش داریم و این موضوع آنقدر حیاتی و مهم هست که رهبر معظم انقلاب در اولین سخنرانی خود در امسال در مشهد به این موضوع اشاره کردند.

وی ادامه داد: ابزار دشمن یأس است و در زمانی که باید به جامعه امید بدهیم آنان مردم را از این چهل و سه سال و رفتن به پای صندق های رای مأیوس و امید را در مردم تضعیف می کنند.

طباطبایی نیز تاکید کرد: همه ما تکلیف داریم که امید افزایی و بصیرت افزایی را در جامعه گسترش دهیم و به جوانان جایگاه کشورمان و خودمان را نشان دهیم.

وی افزود: با وجود اختلاف دولتها، وجود رهبر انقلاب باعث بحث مهم هدایت در این پیشرفت ها میشد. و اگر در تمام پیشرفت های ما ریشه آن را پیگیری کنید در گفتار رهبر انقلاب آن را پیدا می‌کنید.

وی ادامه داد: ما اگر برعکس دشمنان آینده روشن و سمت و سوی حرکت انقلاب را به مردم نشان دهیم دیگر نگران حضور ملت در انتخابات نیستیم و این تکلیف مهم همه ماست.

وی بیان کرد: همچنین مردم ما با حضور پرشور در راه پیمایی روز 22 بهمن، روز قدس نشان داده اند که مردم ما ایرانند و همچنان پای انقلاب هستند.

خبرنگار دانش آموز: کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار