فرماندار شهرستان قرچک در نماز جمعه هفته دولت:

هفته‌ دولت فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

قرچک(پانا) - فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته‌دولت در نماز عبادی سیاسی جمعع این هفته شهرستان‌قرچک، هفته‌دولت را فرصتی مغتنم برای تبیین کارنامه‌دولت و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت همزمان با هفته دولت، بالغ بر هزار میلیارد تومان طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی افتتاح شده که با افتتاح طرح‌های مختلف، برای 237 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هفته‌ دولت فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

علیرضا‌ فاتحی‌نژاد در نمازجمعه این هفته شهرستان‌قرچک در خصوص هفته دولت، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری‌اسلامی با رهبری امام راحل و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد و در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، شهیدان رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشود.

وی هفته دولت را فرصتی مغتنم دانست و گفت: هفته‌دولت فرصتی مغتنم برای تبیین کارنامه‌دولت و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به منظور تنویر افکار عمومی در برابر جنگ رسانه‌ای دشمنان است.

فاتحی‌نژاد از افتتاح، بهره برداری و‌ کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌ها در شهرستان قرچک خبرداد و افزود: رهبر معظم انقلاب راهبرد چهارگانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را برای همه مسئولین ترسیم نمودند و ما نیز در فرمانداری قرچک با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری ستاد انتخابات را تشکیل دادیم.

فرماندار قرچک با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان قرچک، در پایان خاطر نشان‌کرد : همزمان با هفته دولت، امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی افتتاح شده و یا عملیات احداث آن آغاز می‌شود که با افتتاح طرح‌های مختلف، برای 237 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان‌قرچک ضمن تشکر از مسئولین، ادارات و نهادها، اظهار کرد: خیلی از مشکلات امروز مردمی، مشکلات قانونی است، ولی با پیگیری مدیران حل خواهد شد. مسئولین باید شهیدرجایی و باهنر را الگوی خود در انجام امور قرار دهند، جوهره وجودی آنان بر پایه ایمان به خدا، خدمت به خلق و کسب رضای خدا بود.

وی با بیان اینکه شهیدرجایی و باهنر حقیقتا دغدغه‌مندانه و جهادی برای ملت و میهن خدمت می‌کردند، اضافه کرد: خدمت متعهدانه آنان باعث محبوبیت در میان مردم شد. مبارزه با بی‌عدالتی، ظلم، فساد، فحشا، استقلال‌سیاسی و اقتصادی بر محور اسلام ناب محمدی، شاخصه مدیران و مسئولین انقلابی و ولایی است.

اسماعیلی با تاکید براینکه مبنای انقلاب ما بر پایه حق و عدالت است،عنوان کرد: پایه انقلاب ما حزب الهی‌ها هستند و اداره کشور باید به دست مردم انقلابی و اسلامی باشد. هر مسئولی که در مسیر انقلاب و اسلام حرکت نکند ولی شعار انقلابی‌بودن و حزب‌الهی بودن بدهد کاری از پیش نمی‌برد.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار