فرماندار محمودآباد:

۱۶۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی مدارس دولتی شهرستان نیاز است

محمودآباد (پانا) - فرماندار محمودآباد در هفته‌ دولت گفت ۱۶۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی مدارس فرسوده دولتی شهرستان محمودآباد نیاز است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی مدارس دولتی شهرستان نیاز است

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته دولت سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان قابل افتتاح و کلنگ زنی بوده است.

وی افزود: ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابلیت کلنگ زنی دارد، همچنین از ۸۱ پروژه افتتاح شده، تعداد ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان از محل بخش خصوصی و تعداد ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۱ میلیارد و ۲۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از بخش دولتی بوده است.

روح الله علیزاده در رابطه با بررسی خود از مدارس فرسوده دولتی اظهار کرد: طبق بررسی که ما از مدارس فرسوده دولتی داشتیم حداقل اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی این مدارس نیاز است.

وی تصریح کرد: در شهرستان محمودآباد ۱۲۰ مدرسه‌ دولتی وجود دارد که از این مدارس تقریبا ۷۰ درصد برای مقاوم سازی است.

فرماندار شهرستان محموآباد خاطرنشان کرد: تمام وایت برد های مدارس سرامیکی برای سال جاری در هر متراژی که مدیران بخواهند تعویض خواهد شد.

وی در رابطه با سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی محمودآباد عنوان کرد: این امکان برای هر جویای کار وجود دارد که در شهرک های صنعتی سرمایه گذاری کنند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار