قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات طناب‌زنی دانش‌آموزان کشور

تهران (پانا) - آیین اختتامیه سی‌وسومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در رشته طناب زنی با معرفی تیم‌های برتر در یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات طناب‌زنی دانش‌آموزان کشور

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، این آیین با حضور ناظر کل مسابقات، ناظر فنی، مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس هیات های ورزشی دانش آموزی استان در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ورزش عامل سلامتی و شادابی افراد جامعه است و در سند تحول بنیادین بر این اصل تاکید شده است.

حسنعلی عزت خواه با تبریک به تیم‌های منتخب این دوره از مسابقات اظهار امیدواری کرد با زیرساخت‌های فراهم شده در سال آینده بتوانیم میزبان رشته های مختلف ورزشی در استان زیبا و چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

ناظر فنی مسابقات رشته طناب زنی نیز در این آیین با تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد در سی و سومین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی کشور گفت: بعد از دوران کرونا که شاهد وقفه ای در برگزاری مسابقات حضوری دانش آموزان بودیم خوشبختانه سطح کیفی و فنی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود.

زهرا نظری منش با بیان اینکه مسابقات در رشته طناب زنی با حضور ۱۵ استان کشور برگزار شد که از ۲۸مردادماه آغاز و تا ۳۱شهریور ادامه داشت بیان کرد: در سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد تیم استان خراسان رضوی مقام اول،تیم استان فارس مقام دوم و تیم استانهای اصفهان و زنجان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در ماده آزاد نمایشی انفرادی مقام اول را سرکار خانم ارمغان قدیری از استان خراسان رضوی ، مقام دوم را زهرا اسدزاده از استان فارس و مقام سوم را آیناز موسوی از استان زنجان کسب کرد.

وی افزود: در ماده سرعت انفرادی مقام اول را ارمغان قدیری از استان خراسان رضوی ، مقام دوم را فاطمه قدرتی از استان اصفهان و مقام سوم را نگین بهرامی از استان زنجان کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار