مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدیران مدارس، متولیان تعلیم و تربیت هستند

مشهد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت مدیران مدارس، متولیان تعلیم و تربیت هستند و هرکسی در این عرصه نمی‌تواند موفق عمل کند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، متولیان تعلیم و تربیت هستند

اردوی فرهنگی و پرورشی مدیران مدارس غیردولتی ابتدایی مشهد مقدس و تبادکان با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی مهدوی خواه، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی و دیگر مسئولین در اردوگاه جوادالائمه طرقبه برگزار شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در ارزیابی ها، تنها یک بُعد آن متعلق به آموزش است؛ اما دیگر بعدهای آن به برنامه های پرورشی، تربیتی و شخصیت سازی اختصاص یافته است. ما باید برای دانش آموزان در کنار آموزش و تعلیم و تربیت، به حرفه آموزی، تربیت بدنی و دیگر برنامه ها بپردازیم؛ متأسفانه درحال حاضر تمامی جوامع انسانی از افرادی که به خودسازی و خودشناسی دست پیدا نکردند، رنج می برند.

وی افزود: شما مدیران، متولیان تعلیم و تربیت هستید؛ تنها کسی می تواند در این عرصه موفق عمل کند، که نگاه تربیتی، احساس مسئولیت و تلاش برای انجام رسالت شخصی در پرورش آینده سازان این مرز و بوم داشته باشد؛ قطعا نیت ها، درست کننده کارها است.

وی در پایان بیان کرد: ما در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تمام تلاشمان را در جهت هموارسازی مسیر انجام کارها و فراهم کردن بسترها می کنیم. امیدواریم دولت بتواند وظایف خود را در قبال قوانین ذکرشده در رابطه با مدارس غیردولتی به خوبی انجام دهد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار