برگزاری جلسه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی آموزش‌وپرورش

فرماندهان جدید معرفی شدند

تهران (پانا) - دوازدهمین جلسه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش با حضور سجاد صدیقی، رئیس بسیج فرهنگیان کشور به میزبانی پایگاه حمزه سیدالشهدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی آموزش‌وپرورش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ سجاد صدیقی در این جلسه با اشاره به اینکه تا رسیدن به مقصد، راه زیادی در پیش داریم، گفت: انقلاب اسلامی وارد مرحله‌ای که همه مجاهدین، بزرگان و به‌خصوص امام خمینی(ره) گفتند و نوشتند، شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) هرآنچه می‌نوشتند و می‌گفتند، سیاسی بود، بیان کرد: تراز انقلاب اسلامی ایران از منظر امام خمینی(ره) یک تراز جهانی است.

وی در ادامه گفت: تا زمانی که نسبت خود را با جهان مشخص نکنیم، نمی‌توانیم مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را حل کنیم.

صدیقی خاطرنشان کرد: موضوع تحول در نظام آموزش و پرورش، یک موضوع روشنفکرانه و آکادمیک نیست. چرا که نقطه ثقل در مبارزات انقلاب اسلامی، نظام تعلیم و تربیت بوده است و ما به دنبال تحول از بنیاد هستیم.

تحول در نظام تعلیم و تربیت باید موازنه قدرت را به نفع مستضعفین تغییر دهد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه مسیری که امام خمینی(ره) در دفاع از محرومین و مستضعفین برای ما مشخص کرد را باید حفظ کنیم، افزود: حکومت صالحان، حکومتی است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه می‌کنند لذا تحول در نظام تعلیم و تربیت باید موازنه قدرت را به نفع مستضعفین تغییر دهد.

صدیقی گفت: بسیج، نیروی انقلاب اسلامی است و ماموریت ما امروز مساله تربیت است و مساله نظام تعلیم و تربیت، مساله بسیج است و تفکیکی بین بسیجی بودن ما و نظام تعلیم و تربیت وجود ندارد.

سالاروند، سرپرست مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از زحمات فرمانده سابق مرکز بسیج فرهنگیان بیان کرد: امیدواریم با همکاری و همفکری فرماندهان بسیج حوزه ستادی بتوانیم اهداف مقدس بسیج را در نظام تعلیم و تربیت محقق کنیم.

وحید بیگدلی به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید‌کاظمی سازمان دانش‌آموزی معرفی شد

در این مراسم از عباس ارغوانی، مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان تجلیل به عمل آمد و میرزاعلی سالاروند به عنوان سرپرست مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش معرفی شد.

همچنین علیرضا کاظمی به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، حسین امیدی به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان، محمد بخشنده به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید زالی دانشگاه شهید‌رجایی و وحید بیگدلی به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید‌کاظمی سازمان دانش‌آموزی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار