مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری ‌آموزش و پرورش:

کیفیت‌بخشی به تدریس آمادگی دفاعی با استفاده از موقعیت‌های جدید یادگیری

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در وبینار توجیهی و تبیینی شیوه‌نامه اجرایی درس آمادگی دفاعی، راهکار کیفیت‌بخشی به تدریس این درس را، استفاده از موقعیت‌های جدید یادگیری دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به تدریس آمادگی دفاعی با استفاده از موقعیت‌های جدید یادگیری

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، وبینار توجیهی و تبیینی شیوه‌نامه اجرایی درس آمادگی دفاعی با حضور روسای ادارات تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و تحلیل محتوای متوسطه، روسای ادارات آموزش دوره اول و دوره دوم متوسطه نظری، مسئولان بسیج دانش‌آموزی استان‌ها، سرگروه‌های درسی آمادگی دفاعی استان‌ها و سرمربیان درس آمادگی دفاعی استان‌ها برگزار شد.

عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری معاونت آموزش متوسطه در این وبینار، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌العالی) در اهمیت دفاع، به بیان لزوم افزایش توانمندی دانش‌آموزان برای استفاده از ابزارهای دفاعی در شرایط خاص و نهادینه شدن امر دفاع، انتقال تجارب و فرهنگ دفاع مقدس که از اهداف اجرای برنامه درسی آمادگی دفاعی است، پرداخت.

وی در ادامه گفت: گنجاندن درس آمادگی دفاعی در بخش تدریس حضوری نوزدهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس ‌و توجه به موقعیت‌های جدید یادگیری، موزه‌ها و مناطق عملیاتی عامل کیفیت‌بخشی و جذاب­‌تر شدن آموزش درس آمادگی دفاعی است.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: تعامل روسای ادارات تکنولوژی، گروه‌­های آموزشی و تحلیل محتوای متوسطه و روسای ادارات آموزش دوره اول و دوره دوم متوسطه نظری، برای حمایت از سرگروه­‌های درسی در نظارت‌‌ها و آموزش­‌ها برای ارتقای کیفیت آموزش این درس، مورد تاکید است.

وبینار فوق با حضور عباس قره‌داغی مدیر آمادگی دفاعی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برگزار و در بخش پایانی، به سوالات شرکت‌کنندگان در مورد مسائل و چالش‌های درس آمادگی دفاعی پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار