مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان‌ملارد در مدارس دولتی عادی تحصیل می‌کنند

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در نخستین نشست پروژه مهر عنوان کرد بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان ملارد در مدارس دولتی عادی تحصیل می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان‌ملارد در مدارس دولتی عادی تحصیل می‌کنند

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نخستین نشست اعضای شورای پروژه مهر شهرستان‌ملارد بازگشایی مدارس را یک طرح ملی خواند که طیف وسیعی از جامعه و ارکان نظام اداری و آموزشی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اذعان داشت: پروژه مهر با هدف ایجاد بستر مناسب و هماهنگی حداکثری برای ایجاد آمادگی مدارس و جامعه به منظور آغاز سال تحصیلی جدید عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره مدارس دولتی و توجه به عدالت آموزشی، اظهار داشت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در مدارس دولتی عادی تحصیل می‌کنند و بر این اساس ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی عادی و توسعه متوازن رشته‌های مهارتی فنی حرفه‌ای و کار و دانش در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان این موضوع که مدیران مدارس نقش محوری در تحقق پروژه مهر دارند، ادامه داد: توانمندسازی مدیران مدارس به ویژه مدیران جدید الانتصاب با اولویت، اجرایی خواهد شد و به منظور رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین و در راستای مردمی سازی، عدالت محوری و شفافیت از تمام ظرفیت‌های موجود به ویژه حمایت انجمن اولیا و مربیان و مسئولین شهرستان به نحو احسن بهره خواهیم برد.

تیموری‌راد افزود: در سال تحصیلی جدید ۷ پروژه آموزشی جدید به مدارس دولتی این شهرستان افزوده خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار