رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

نهضت سوادآموزی بی‌بدیل‌ترین جریان آموزشی کشور بوده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه عدالت همواره یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی بوده و یکی از ابعاد عدالت، عدالت آموزشی است، آموزش بزرگسالان را یکی از وجوه کمک‌کننده عدالت آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نهضت سوادآموزی بی‌بدیل‌ترین جریان آموزشی کشور بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی در دیدار صمیمانه با کارکنان سازمان گفت: عدالت، یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است و یکی از ابعاد عدالت، عدالت آموزشی است. آموزش بزرگسالان، یکی از وجوه کمک‌کننده عدالت آموزشی است که در نهضت سوادآموزی این موضوع به خوبی و با برنامه، اجرا شده و دنبال می‌شود.

وی افزود: آموزشی که در حوزه بزرگسالان در قبل از انقلاب اسلامی وجود داشت، صرفاً در حوزه خواندن و نوشتن بود اما بعد از انقلاب اسلامی در نهضت سوادآموزی 2 گام جلوتر رفتیم؛ اول اینکه آموزش‌ها بر پایه فرهنگی - اسلامی باشد و دوم اینکه با توجه به تعاریف جدید سواد و همچنین گام دوم انقلاب به‌سمت سوادهای تابعی رفتیم که گام بزرگ و ارزنده‌ای برای تحقق اهداف سازمان است.

عبدی، خطاب به آموزش‌دهندگان سازمان تاکید کرد: آموزش‌دهندگانی که در سال 1401 اشتغال داشتند، بر اساس تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت موصوف به طرح کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی حتما در سال 1402 فرآیند کلاس‌گذاری و آموزش را باید داشته باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان کلام سردار دل‌ها، شهید‌سلیمانی مبنی بر اینکه آن‌قدری که در تهدیدها فرصت است در خود فرصت‌ها نیست، شرایط سازمان را بهترین فرصت برای معرفی نهضت سوادآموزی و بیان دیدگاه‌ها و دستاوردهای آن دانست و در راستای جهاد تبیین از همگان خواست تا با روحیه جهادی و همبستگی و همدلی با استفاده از همه فرصت‌ها و ابزارها نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اقدام کرده و افکار و اندیشه‌های امام راحل(ره) را تبیین، تبلیغ و انتشار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار