سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

تکواندو یکی از 3 رشته مدال‌آور المپیکی ایران است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تکواندو یکی از 3 رشته مدال‌آور کشورمان در بازی‌های المپیک است بر حمایت از این رشته تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو یکی از 3 رشته مدال‌آور المپیکی ایران است

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی در جریان بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو در جمع ملی‌پوشان گفت: تکواندو جزو 3 رشته مدال‌آور و افتخارآفرین المپیکی ما است و شما بارها با مدال‌آوری، مردم را خوشحال و پرچم کشورمان را برافراشته کرده‌اید.

هاشمی در ادامه با اشاره مدیریت هادی ساعی در تکواندو به عنوان پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک ایران اظهار کرد: چنین مدیریتی، یک سرمایه است و در بخش مدیریتی فدراسیون، افرادی حضور دارند که به خوبی می‌توانند وضعیت فدراسیون را راهبری کنند. هم مدیریت و هم بخش فنی تکواندو در دنیا شناخته شده هستند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، حمایت از تکواندو است، تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که شد ترکیب تیم در حال پوست‌اندازی است و تیم جوانی در حال حاضر آماده می‌شود و میانگین سنی زیر ۲۰ سال است. کادر فنی و مدیریت تلاش می‌کنند که تکواندو به روزهای اوج برگردد و ما هم حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تکواندو خانواده بزرگی است، تاکید کرد: حمایت وزارت ورزش تا لایه‌های زیرین که هیات‌های استانی و شهرستانی هستند، انجام خواهد شد تا استمرار قهرمانی را شاهد باشیم.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه تکواندو 2 رویداد بزرگ گرندپری و بازی‌های آسیایی را پیش‌رو دارد، گفت: نتیجه مهم است اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد، موضوعات اخلاقی و رفتاری شما به عنوان نماینده جمهوری اسلامی است و بارها ثابت کردید که نماینده شایسته‌ای هستید.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان افزود: امیدواریم با کادرسازی و جوانگرایی در المپیک پیش‌رو و المپیک بعدی شاهد رشد این سرمایه‌های جوان باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: برای ما در وهله اول، اخلاق و رفتار شما به عنوان نماینده ایران مهم است و در وهله دوم، مدال اهمیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار