شجاع خلیل‌زاده:

دلم برای بازی فردا روشن است

حسین‌زاده عذرخواهی کرد؛ وارد حاشیه نشویم

تهران (پانا) - بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت هواداران «اسلحه پنهان» این تیم هستند و امیدوار است با نمایش خیلی خوب به لیگ قهرمانان صعود کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دلم برای بازی فردا روشن است

به گزارش ایسنا؛ شجاع خلیل‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش برابر شارجه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی مهم و سختی را در پیش داریم، امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم. هواداران اسلحه پنهان ما هستند.

او ادامه داد: برای بازی فردا دلم روشن است و امیدوارم بتوانیم با نمایش خیلی خوب به لیگ قهرمانان صعود کنیم.

بازیکن تراکتور همچنین گفت: شرایط تیم ما نسبت به هفته اول لیگ برتر خیلی بهتر است و شرایط پلی‌آف با لیگ برتر متفاوت است. یک اشتباه باعث باخت می‌شود. حریف، بازیکنان خوبی دارد و برای صعود به مرحله گروهی باید بیشتر از ظرفیتمان تلاش کنیم و اگر بتوانیم از دستورات کادر فنی پیروی کنیم، می‌توانیم در این بازی پیروز باشیم.

خلیل‌زاده در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی مقابل پرسپولیس مبنی بر اینکه «در تیم همدلی نیست و برای برخی بازیکنان شکست برابر پرسپولیس اهمیتی نداشته است» گفت: این بازی با بازی‌های لیگ متفاوت است. بازیکنان حریف با یکی، دو تا باخت، خودشان را نمی‌بازند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. حسین‌زاده با عصبانیت صحبتی کرد و بعدا از بازیکنان عذرخواهی کرد. نباید این موضوع را وارد حاشیه کرد. مهم تیم بودن ماست که باید فردا این را نشان دهیم و در بازی پیروز باشیم. مطمئنم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

دیدار تراکتور و شارجه فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار