تصمیم مهم شجاع خلیل‌زاده برای بازگشت به پرسپولیس

تهران (پانا) - مدافع تیم ملی فوتبال گفت تأکید می‌کنم که تصمیمی درباره آینده نگرفته‌ام و منتظرم ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم  مهم شجاع خلیل‌زاده برای بازگشت به پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده از جمله مدافعان باتجربه فوتبال ایران است که در لیگ ستارگان قطر حضور دارد و البته قراردادش هم با الاهلی به پایان رسیده. شجاع که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از بازیکنان ثابت و کلیدی تیم ملی بود، با بازگشت کیروش از ترکیب اصلی دور ماند و نتوانست در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال جهان در رده ملی به میدان برود. او حالا با مصدومیت مواجه شده و البته بر خلاف اعلام رسانه‌ها، دو هفته دیگر می‌تواند پابه‌توپ شود و به زمین فوتبال برگردد.

قرارداد خلیل‌زاده با الاهلی به پایان رسیده و او می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب و یا تعهدش به این تیم قطری را تمدید کند. یکی دو ماه قبل اخباری درباره تمدید قرارداد خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان با الاهلی منتشر شد که شجاع از این شایعه ابراز بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد قرارداد جدیدی میان او و باشگاه قطری امضا نشده است.

شجاع این فصل ۱۸ بار در ترکیب الاهلی حضور داشت و چهار مسابقه را از دست داد؛ سه تا از آن‌ها به‌دلیل محرومیت و یک دیدار مقابل المرخیه به خاطر مصدومیت. او که بعد از جام جهانی و با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی دوباره به ترکیب اصلی رسید، همیشه یکی از بازیکنانی بوده که در مورد بازگشتش به لیگ ایران صحبت‌های بسیاری وجود دارد. به‌خصوص حالا که قراردادش با الاهلی نیز به پایان رسیده و به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

خلیل‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه درباره تصمیمش برای آینده می‌گوید: این روزها درگیر درمان مصدومیتم هستم و فعلا تمرکزم روی این موضوع است که زودتر به زمین برگردم و بتوانم تمرین کنم. شاید باورتان نشود اما فقط به این مسأله فکر می‌کنم، چون برای یک فوتبالیست هیچ چیزی تلخ‌تر از مصدومیت و دوری از فوتبال نیست. البته مصدومیت من جزئی است و بر خلاف اخباری که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، من فقط دو سه هفته از تمرین دور هستم و نه دو سه ماه.

درباره شجاع خلیل‌زاده اخباری شنیده می‌شود با این مضمون که شاید او بعد از چند سال دوباره به لیگ ایران برگردد. اتفاقی که شجاع از آن بی‌خبر است و تأییدش نمی‌کند: در فصل نقل و انتقالات همیشه این شایعه‌ها وجود دارد. به‌خصوص در مورد من و بازگشتم به لیگ ایران. من تا امروز مذاکره‌ای با تیم‌های ایرانی انجام نداده‌ام و همان‌طور که گفتم تمرکزم روی درمان آسیب‌دیدگی‌ام است. بنابراین تأکید می‌کنم که تصمیمی درباره آینده نگرفته‌ام و منتظرم ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده به‌دلیل مصدومیت حضور در اردوی تیم ملی و تورنمنت کافا را از دست خواهد داد. به‌خصوص که اردوی اصلی تیم ملی روز ۲۰ خرداد آغاز می‌شود و امیر قلعه‌نویی اسامی بازیکنان موردنظر خود را اعلام می‌کند. باید ببینیم آیا خلیل‌زاده تا آن زمان مصدومیتش را درمان خواهد کرد یا نه. هر چند برای بازیکنی که به‌تازگی از کمند مصدومیت رها می‌شود، سخت است که بلافاصله وارد زمین شود و بازی رسمی انجام بدهد. تصمیم در این مورد در اختیار امیر قلعه‌نویی است و باید دید آیا او نام خلیل‌زاده را در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا قرار می‌دهد یا نه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار