3 پیشنهاد ‌هیأت داوران ‌مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان‌

تهران (پانا) - بیانیه هیأت داوران چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی پسران منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
3 پیشنهاد ‌هیأت داوران ‌مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان‌

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرّحیم

سلام بر شما نوجوانان پاک‌سرشت و پاک‌نیت قرآنی و اهل بیتی و یاوران پر‌افتخار نماز.

ما عمیقا بر این باوریم که راه و منش شما عزیزان همان راه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دفاع مقدس است و حرف ما همان فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» است که فرموده‌اند: «‌شما دانش‌آموزان سربازان حقیقی انقلاب اسلامی هستید.»

در عصر کنونی، شما نوجوانان و جوانان، نقطه عطف این انقلاب هستید و روزهای رسیدن به قله نزدیک است و ناامیدی ممنوع و رسیدن به قله با شما دانش‌آموزانی که روح قرآن در تاروپودتان تنیده شده و نهال جانتان با کلام امیرالمونین(علیه السلام) آبیاری شده و با صحیفه سجادیه جان گرفته امریست حتمی و باید از این فرصت مغتنم اجتماع قلوب مومنین در این فضاهای معنوی، برای برنامه‌ریزی‌های بزرگتر، اقدامات جامع‌تر و مثمر ثمرتر که نتیجه آن رضایت کامل قلب نازنین حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌ تعالی فرجه‌الشریف) است، استفاده کامل را ببریم.

و نهایتا در این مجال، فرصت را غنیمت‌ شمرده و از همه دست‌اندرکاران مخلص و خدوم استانی و ستادی که از هیچ تلاشی برای برگزاری بی‌کم و کاست این دوره از مسابقات فروگذار نکرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را داریم و نکاتی را در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات یادآور می‌شویم:

۱. با توجه به تاثیر ماندگار و ایجاد فهم عمیق شیوه مباحثه، هیئت داوران برگزاری مسابقات گفتمان مهدویت شیوه فعلی را تحسین نمود و پیشنهاد می‌نماید که محتوای فعلی این رشته مورد کارشناسی جدی قرار گیرد.

۲. پیشنهاد می‌شود ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌های سراسر کشور دانش‌آموزان نخبه رشته گفتمان مهدوی را به مراکز مهدویت استان‌ها معرفی و مرتبط نموده و ضمن توانمندسازی این دانش‌آموز زمینه حضور این عزیزان در عرصه‌های مختلف تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی مهدویت فراهم گردد.

۳. هیئت داوران، لزوم بازنگری آیین‌نامه‌های داوری برخی رشته‌های پژوهشی را مهم دانسته و تشکیل کارگروهی متشکل از داوران با تجربه کشوری را جهت اجرای این مهم تاکید می‌نماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار