به میزبانی شهر کرمانشاه؛

مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی در حال برگزاری است

تهران (پانا) - مرحله نهایی  چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی، ویژه دانش‌آموزان دختر و پستر مقاطع مختلف تحصیلی به میزبانی شهر کرمانشاه به مدت ۸ روز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی در حال برگزاری است

مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله مقدماتی در ۲ بخش شامل رشته‌های آوایی و رشته‌های پژوهشی برنامه ریزی شد که رشته‌های آوایی به میزبانی استان مشهد و رشته‌های پژوهشی برای مدت ۲ روز به میزبانی کرمانشاه به صورت غیرحضوری و آنلاین در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار شد.

مرحله نهایی این مسابقات نیز در بخش پسران با حضور ۲۴۰ دانش آموز پسر از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ مردادماه و در بخش دختران نیز با حضور ۲۴۰ دانش آموز از سراسر کشور از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دانش آموزان تهرانی راه یافته به مرحله مقدماتی، از طریق مسابقات مقدماتی غربال شده و پس از بررسی آثار ارسالی ۱۲ دانش آموز پسر و ۴ دانش دختر از شهر تهران برای مرحله چهل و یکمین مسابقات کشوری معرفی و آماده شدند.

بخش پژوهشی در شش رشته فهم قرآن، نهج البلاغه، احکام، صحیفه سجادیه، انشای نماز و گفتمان مهدوی و با حضور ۳۶ داور ملی و بین المللی، به تفکیک جنسیت و مقاطع تحصیلی (دختر و پسر) به مدت هشت روز و تا سوم شهریورماه، به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود‌.

شایان ذکر است این مسابقات به منظور تقویت روحیه قرآنی در دانش آموزان، تربیت نسلی مأنوس یافته با قرآن و نیز توانمندکردن دانش آموزان برگزار می‌شود که امسال استان کرمانشاه پس از داوری آثار برگزیدگان در مرحله مقدماتی ۴۸۰ برگزیده کشوری را میزبانی می کند.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار