اعزام ۳۱ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز

کرج (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد ۳۱ کاروان سلامت به مناسبت هفته جهانی جمعیت هلال احمر راهی مناطق محروم و کم برخوردار استان شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۳۱ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز

محمدباقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: با اعزام این کاروان‌ها در هفت شعبه و ۹۶ خانه هلال ۱۷ هزار و ۵۶۴ نفر خدمات غربالگری، تست فشار خون و تست قند خون دریافت کردند.

وی گفت: طرح پنجره های امید با عناوین حامیان سلامت و کرامت یکی دیگر از طرح‌های اجرا شده به منظور رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین است که امسال ۹ هزار و ۳۱۵ نفر از اقشار آسیب پذیر خدمات حمایتی درمانی ویژه و بسته های معیشتی دریافت کردند.

خلفی اضافه کرد: طی این مدت تعدادی تجهیزات پزشکی مانند ویلچیر، کپسول اکسیژن و عصا توسط خیرین به بانک امانات جمعیت هلال احمر اهدا شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی همچنین درباره فعالیت خانه های هلال افزود: اکنون بیش از هشت هزار داوطلب در ۹۶ خانه هلال استان البرز با هلال احمر همکاری دارند و در مواقع نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: خانه‌های هلال به عنوان پل ارتباطی بین هلال احمر و محرومان نقش موثری در محرومیت زدایی از مناطق کم برخورداردارند.

خلفی بیان کرد: با تاسیس خانه‌های هلال به دنبال توسعه آموزش‌های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان هستیم.

وی اظهار کرد: عضوگیری برای فعالیت‌های آموزش همگانی، پاسخگویی به موقع و مناسب در زمان حوادث و مخاطرات، ایجاد بسترهای تاب آوری هرچه بیشتر جوانان از جمله اهداف راه اندازی خانه‌های هلال به شمار می‌رود.

دانش آموزخبرنگار:ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار