مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

درس‌های آزادگی باید مکتوب شود تا چراغ راه نسل جوان باشد

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت درس‌های آزادگی باید مکتوب شود تا برای همیشه چراغ راه نسل جوان و الگوی بی‌بدیل برای دانش‌آموزان شود.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درس‌های آزادگی باید مکتوب شود تا  چراغ راه نسل جوان باشد

آئین تجلیل از آزادگان فرهنگی نیشابور در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره۳ فرهنگیان نیشابور برگزار شد.

سیدمهدی قاضی مدیر آموزش و پرورش نیشابور ضمن گرامی داشت سالروز رجعت آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی گفت: در آموزش و پروش نیشابور ۵۶ آزاده سرافراز در جمع خانواده فرهنگیان مشغول به فعالیت هستند. شما آزادگان ظرفیت های عظیمی هستید که روزهای دفاع مقدس، دوران اسارت و کلاس های درس را تجربه کرده و با ایمان و اعتقاد راسخ این روزهای سخت را پشت سر گذاشته اید.

وی ادامه داد: درس های آزادگی باید مکتوب شود تا برای همیشه چراغ راه نسل جوان و الگوی بی بدیل برای دانش آموزان شود و فرهنگی اصیل از گذشته برای انتقال به دیگران باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور هدف از این نشست صمیمی را مرور خاطرات ایام دفاع مقدس و تجلیل از آزادگان سرافراز دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش کنیم این معنویت و سختی ها پایدار بماند، تاریخ کشور عزیزمان، شکوه بی بدیل اسوه های مقاومت، ایثار و شوق بی پایان رجعت آزادگان سرافراز را هرگز از یاد نخواهد برد که با استعانت از درگاه الهی، مقاومت و شکیبایی همراه با تحمل آلام درد و رنج شکنجه های دوران افتخارآفرین مقاومت را به اسارت تن و جان خویش در آورده و ایران و ایمان خویش را آزاده و سربلند کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار