اتصال بشرویه، فردوس و سرایان به شبکه ریلی اعتبار گرفت

بیرجند (پانا)- نماینده شهرستانهای فردوس، طبس،سرایان و بشرویه در مجلس گفت اتصال شهرهای بشرویه ،فردوس و سرایان به شبکه ریلی کشور از طرح‌های جدیدی است که در بودجه امسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اتصال بشرویه، فردوس و سرایان به شبکه ریلی اعتبار گرفت

حجت الاسلام نصیرایی افزود: با توجه به نیاز مردم منطقه غرب استان و وجود ظرفیتهای مناسب طرح اتصال فردوس به راه آهن به طرح جدیدی در قالب "اتصال شهرهای بشرویه، فردوس و سرایان" به شبکه ریلی کشور به تصویب رسیده و مجوزهای لازم را اخذ کرده است.
به گفته وی در این پروژه ۶ مسیر اجرا تعریف شده که اجرای آن راه آهن طبس به مشهد را به راه آهن در حال ساخت چابهار_بیرجند_ یونسی متصل میکند.
نماینده شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس با تشریح مهمترین اقدامات مجلس شورای اسلامی طی سه سال گذشته گفت: اگر چه وظیفه نماینده در مجلس به وکالت از مردم قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است، ولی رویکرد مطالبه گری مردم در حوزه های مختلف سبب شده نمایندگان پیگیر خدمات و تحقق پروژههای مؤثر در توسعه در حوزههای انتخابیه باشند.
حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که کارها درچارچوب قانون و ضوابط پیش برود و وکیل خوبی برای مردم باشیم، گقت: با همراهی همه دلسوزان و خادمان مردم در کشور، استان و شهرستان اتفاقات مبارکی رخ داده و در حوزه راهها شاهد خدمات و اقدامات خوبی در جای جای شهرستان هستیم بطوری که دوبانده سازی جاده ها، تعریض و بهسازی محورهای فرعی، روکش آسفالت راهها اجرایی شده و امسال در پروژههای افتتاحی هفته دولت ۴۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راهها خواهد بود.
وی از اخذ مجوز توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان خبر داد و گفت: پس از انتخاب پیمانکار با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان طی یک ماه آینده عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۶۴ تخت اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار