دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

راه‌اندازی اندیشکده اندیشه و عمل در مازندران

ساری(پانا) - دستیار سیاسی رئیس مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی اندیشکده‌های مبتنی بر اندیشه و عمل در برخی استان‌ها از جمله مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی اندیشکده اندیشه و عمل در مازندران

مراسم افتتاح اندیشکده اندیشه و عمل مازندران با حضور محمد سعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس و علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در دانشکده فنی حرفه‌ای امام محمد باقر (ع) ساری برگزار شد و مجید قربانی به عنوان مدیر این اندیشکده معارفه شد.

محمد سعید احدیان در آیین افتتاحیه اندیشکده اندیشه و عمل گفت: این اندیشکده باید موضوعات و مسائل اصلی مردم را شناسایی و سپس برایشان برنامه ریزی کند.

محمد سعید احدیان در آیین افتتاحیه گفت: اندیشکده اندیشه و عمل باید جایی باشد که تحقیق علمی و تشخیص علمی را مبتنی بر واقع بینی و نازل به اجرا پیش ببرد.

احدیان افزود: نباید آنچه باشد که تصمیمات بدون توجه به واقعیت، موضوعات، مسائل روز و بدون توجه به اینکه دلیل خروجش چیست به اتمام برسد، این مبنای اصلی اندیشه و عمل به طور کلی در کلان کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: مسئله بعدی در اندیشکده اندیشه و عمل این است که موضوع به گونه‌ای پیش برود که تصمیم گیری، نتیجه و شاخص‌های روشنی داشته باشد تا مشخص کنیم پیشنهادی که ارائه شد به نقطه هدفش رسید یا خیر.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار