معاون آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات:

معلمان پیشکسوت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه هستند

کلات(پانا) - معاون آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات از اولین معلم دهستان پساکوه کلات عیادت کرد و گفت معلمان پیشکسوت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان پیشکسوت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه هستند

جواد امیریان معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با همراهی مهدی جنگی کارشناس آموزش متوسطه دوره دوم و سجاد روحی کارشناس ارزیابی و عملکرد این مدیریت و جمعی از فرهنگیان شهر زاوین از پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت "رمضانعلی شریعتی" که بدلیل کهولت سن در بستر بیماری هستند عیادت به عمل آورده و برای وی از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.

جواد امیریان در این دیدار ابتدا جمله ی مقام معظم رهبری "معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد،تمدّنی به وجود نخواهد آمد"را قرائت و معلمان پیشکسوت را سرمایه های مادی و معنوی جامعه ی فرهنگیان دانست و گفت:بسیار خرسندیم که افتخار دیدار با پیشکسوت محترم جناب آقای شریعتی نصیب ما شد.

وی افزود: رمضانعلی شریعتی که جزو اولین معلمان بخش زاوین و دهستان پساکوه به شمار می رود علاوه بر اینکه معلم هستند،خَیّر نیز می باشند و زمینی را در شهر زاوین وقف آموزش و پرورش کردند.

امیریان وقف در زمان حیات را بسیار ارزنده عنوان و بیان داشت:این معلم شریف با عملکرد مثبت خود در طول دوران خدمتی، موجب رضایت دانش آموزان و اولیا بود و با کار زیبای وقف نیز برای آخرت خویش پیشاپیش تحفه ای فرستاده که قطعا چراغ راهی برای وی خواهد بود.

لازم بذکر است رمضانعلی شریعتی جزو اولین معلمین بخش زاوین و پساکوه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار