بازدید ارزیابان وزارتی از کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز (پانا) -ارزیابان وزارتی از کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان طرقبه شاندیزبازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ارزیابان وزارتی از کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان طرقبه شاندیز

اسدالله ملکی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز، گفت: خوشبختانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی در اداره کل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش، شاهد شروع طرح های زیربنایی هستیم که یکی از آنها همین پایش و ارزیابی کانون هاست.

وی خاطرنشان کرد: کانون ها مامن خوبی برای حوزه فرهنگ و هنر هستند و لازم است متصدیان حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنند تا مشکلات زیرساختی حاکم بر این مراکز را هموار کنند. امیدواریم پس از جمع بندی نظرات ارزیابان، شاهد به روزرسانی همه جانبه آنها باشیم.

مرتضی شکری، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان اصفهان و نماینده وزارت در این بازدید راهکارهای مناسبی در جهت بهبود و ارتقای کانون ها به طور عموم و درباره دو مرکز شهرستان به طور اختصاصی ارائه داد.

وی در پایان این بازدید چند ساعته گفت: هدف از این بازدیدها بررسی وضعیت فضای فیزیکی، نیروی انسانی و محتوا و برنامه های کانون ها و تهیه گزارش و ارائه به وزارت متبوع است تا پس از جمع‌بندی نسبت به وضعیت کاری در آینده تصمیم گیری شود.

شکری در ادامه افزود: در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز از دو کانون فرهنگی تربیتی هاجر طرقبه و دین و دانش شاندیز بازدید به عمل آمد که با توجه به شرایط فیزیکی فضا و نیروی انسانی اختصاص یافته و تعداد جمعیت دانش آموزی منطقه، عملکرد هر کانون متفاوت بود و انتظار است ضمن توجه به فضای فیزیکی کانون دین و دانش که وضعیت مناسبی از نظر ایمنی و جذابیت ظاهری ندارد، انشاالله دانش آموزان منطقه از خدمات بهتری در ساختمانی مناسب بهره‌مند شوند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار