مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش، ایجاد عدالت آموزشی در مدارس دولتی و عادی است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت یکی ازمهمترین اهداف آموزش و پرورش، ایجاد عدالت آموزشی در مدارس دولتی و عادی است.توجه به این مدارس محروم، فاصله آموزشی این مدارس را نسبت به سایر مدارس کمتر می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش، ایجاد عدالت آموزشی در مدارس دولتی و عادی است

محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با پانا در رابطه با اجلاسیه روسای آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: این اجلاس به صورت همزمان و با موضوعات مشترک در سراسر کشور در حال برگزاری است که بیش از ۷۳۰ منطقه آموزش و پرورش کشور در این اجلاس حضور دارند.

ابراهیمی ادامه داد: شیوه برگزاری این اجلاس به این صورت است که به مدت سه روز در خدمت روسای آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره استثنایی، دانشگاه فرهنگیان، کانون پرورشی و روسای آموزش و پرورش نواحی هستیم.

وی افزود: دستورالعمل هایی که توسط وزارتخانه آموزش و پرورش گفته شده است و راهکار های عملیاتی کردن آنها در این اجلاسیه بررسی می‌شود و روسای مربوطه، این دستورالعمل هارا در سطح مدارس و در سطح ادارات جاری می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در رابطه با سیستم های آموزشی مناطق محروم تصریح کرد: یکی از اهداف وزارت آموزش و پرورش، ایجاد عدالت آموزشی در مدارس دولتی و عادی است.توجه به این مدارس محروم، فاصله آموزشی این مدارس را نسبت به سایر مدارس کمتر می‌کند.

ابراهیمی افزود: دانش آموزان مدارس دولتی و عادی نیز باید از امکانات آموزشی بهره کافی ببرند و برای این منظور توجه ویژه ای به مسائل زیرساختی، تجهیزات، فضای ساختمانی، شاداب سازی، نیروی انسانی و برنامه درسی دانش آموزان خواهد شد.

دانش آموز خبرنگاران : غزل صدری، آرمیتا شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار