علی آبادی خبر داد؛

عرضه ماشین برقی توسط خودروسازی‌های داخلی

واردات خودرو را با هدف تنظیم بازار انجام می دهیم

تهران (پانا) - وزیر صمت از عرضه ماشین برقی توسط خودروسازهای داخلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
عرضه ماشین برقی توسط خودروسازی‌های داخلی

عباس علی‌آبادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به رونمایی از ماشین های برقی در روز جاری، اظهار کرد: تمامی ماشین‌هایی که امروز می‌بینید برقی هستند، از طریق شرکت‌ها و موسسات وارد می‌شوند.

وی افزود: اوایل امسال رئیس‌جمهوری بازدیدی از خودروها داشتند و دستوراتی دادند مبنی بر اینکه این تحول در زمینه حمل و نقل فراهم شود که خوشبختانه تحولات بسیاری کلید خورده و در آستانه ورود به یک دوره تازه در بحث حمل و نقل شهری و بین شهری هستیم. ما امروز فقط تاکسی‌ها را رونمایی کردیم اما به زودی در زمینه اتوبوس، موتورسیکلت و ماشین‌های عمومی هم رونمایی خواهیم داشت.

علی آبادی از عرضه ماشین برقی توسط خودروسازهای داخلی خبر داد و گفت: ماشین‌های برقی فوق‌العاده اقتصادی هستند بنابراین ما امروز ماشین‌های برقی را به مردم معرفی کردیم و ماشین‌هایی که نمادی از آینده خواهد بود قیمت آنها با قیمت‌های درب کارخانه متناسب است.

وی ضمن اشاره به واردات خودرو نیز گفت: ما واردات خودرو را با هدف تنظیم بازار انجام می دهیم. این اقدام در حال انجام است و تحول خوبی در این زمینه می شود. سعی می کنیم به سمت خودروهای آینده برویم، نه خودروهای گذشته. از جمله همین کاری که امروز انجام می‌دهیم و تعدادی از ماشین‌هایی که اینجا هستند ماشین‌های وارداتی هستند،اما ماشین ها ساخت داخل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار