مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد:

ضرورت آموزش همراه با تولید در هنرستان‌ها

هنرستان ها باید درآمدزا باشند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت هنرستان‌های کشاورزی عنوان کرد هنرستان ها باید درآمدزا باشند و به همین منظور آموزش همراه با تولید در هنرستان‌ها باید توسعه پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش همراه با تولید در هنرستان‌ها

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آئین افتتاحیه اجلاس سراسری مدیران هنرستان‌های کشاورزی کشور، با اشاره به ظرفیت هنرستان های کشاورزی عنوان کرد: هنرستان ها باید درآمدزا باشند و به همین منظور آموزش همراه با تولید در هنرستان ها باید توسعه پیدا کند.

شوشتری با اشاره به آیه شریفه "ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ" خواستار آن شد تا با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود در جهت افزایش تولید در هنرستان ها گام برداشته شود.

وی افزود: هنرستانی که با استفاده از ظرفیت های خود اقدام به تولید کند، ضمن کسب درآمد از قدرت بیشتری در جهت توسعه و اجرای برنامه های آموزشی خود برخوردار است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی استفاده از تکنولوژی و دانش روز را در افزایش بهره وری هنرستان‌ها مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: مدیران هنرستان‌ها باید بتوانند با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، موجب ارتقای هنرستان های کشاورزی شوند‌.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار