جانباز و آزاده سمنانی:

ایمان و اعتقاد به خدا، مقاومت در اسارت را بالا می برد

سمنان (پانا) - جانباز و آزاده سمنانی با عنوان اینکه ایمان و اعتقاد به خدا و ولایت فقیه مقاومت در اسارت را بالا می‌برد، عنوان کرد در روزهای سخت اسارت، این دو موضوع، شرط اصلی مقاومت بود و روحیه خودباوری و از خودگذشتگی را در رزمندگان زنده می‌کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ایمان و اعتقاد به خدا، مقاومت در اسارت را بالا می برد

محمود حمزه با عنوان این مطلب که از سن 19 سالگی به صورت داوطلبی وارد جبهه شده ام، گفت: در سن 19 سالگی بودم که برای آزادسازی قصرشیرین عازم جبهه شدم و حدود سه الی چهار ماه در جبهه حضور فعال داشتم و بعد از این مدت در عملیاتی اسیر سربازان عراقی شدم و به مدت 10 سال در بند اسارت به سر می‌بردم.

وی هدف رزمندگان اسلام را در دو رکن اساسی خوانده و در این باره اظهار کرد: هدف اصلی رزمنگان اسلام شهادت بوده است که بالاترین درجه هستی محسوب می‌شود و هدف دوم آزادی و سرافرازی میهن عزیز اسلامی بود و بیشترین روحیه شهادت در قشر نوجوانان و جوانان بوده که شامل دانش آموزان و دانشجویان می‌شد.

جانباز و آزاده سرافراز در خصوص اعزام دانش آموزان و معلمان و فرهنگیان به جبهه جنگ خاطرنشان کرد: از شهرستان سمنان حدود 170 دانش آموز به جنگ اعزام شدند که آنان راه درست را انتخاب کرده و انتخاب راه درست نیز از وظایف اصلی نوجوانان است.

حمزه در خصوص توسل رزمندگان به خدا و ولایت فقیه افزود: شرط پیروزی ما در جنگ توسل رزمندگان به خدا بوده که این مورد نیز در زمان اسارت به رزمندگان اسلام بسیار کمک کرده است و تکیه گاه ما در آن زمان خدا و کتاب قرآن بوده و است و خواهد بود.

وی در پایان از همه شهدا و خانواده های شهدا و اسرای هشت سال دفاع مقدس بابت صبر و بردباری آن ها تشکر قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگاران: طاها یزدانیان، محمدیحیی شمس الدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار