مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام:

دریافت وجه هنگام‌ ثبت‌نام‌ در مدارس دولتی تخلف است

تربت‌جام (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام بیان‌کرد دریافت وجه به‌عنوان شهریه هنگام ثبت‌نام‌ در مدارس عادی دولتی طبق دستورالعمل ثبت‌نام‌ تخلف به شمار می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دریافت وجه هنگام‌ ثبت‌نام‌ در مدارس دولتی تخلف است

یدالله دامن‌پاک جامی گفت: در هنگام ثبت‌نام در مدارس عادی دولتی دریافت وجه به جز بیمه و کتاب تخلف محسوب می‌شود، ولی در طول سال تحصیلی با مصوبه انجمن اولیا و مربیان، والدین دانش‌آموزان به صورت اختیاری می‌توانند جهت حل مشکلات مدرسه کمک کنند.

وی افزود: برای مدارس سمپاد (تیزهوشان) و نمونه دولتی حق الثبت در نظر گرفته شده است که برای مدارس سمپاد ۵۰ درصد شهریه مدارس غیرانتفاعی و همچنین برای مدارس نمونه دولتی در سال جاری (۱۴۰۱-۱۴۰۲) ۲۰ تا ۴۰ درصد شهریه مدارس غیرانتفاعی در نظر گرفته شده‌ بود و در سال تحصیلی آتی منتظر بخشنامه هستیم.

مدیر آموزش‌ و پرورش تربت جام در‌باره شهریه مدارس‌ غیر‌انتفاعی اظهار کرد: شهریه این مدارس‌ همان شهریه‌ای است که در سامانه مدارس‌ غیردولتی ثبت شده است و گزارش دریافتی میزان شهریه هر مدرسه از سامانه با امضای مدیر آموزش‌ وپرورش در تابلوی اعلانات مدرسه در معرض دید ثبت‌نام‌کنندگان و مراجعان نصب باشد.

وی در ادامه بیان کرد: اولیای دانش‌آموزان در صورت مشاهده تخلف در مدارس می‌توانند به بازرسی اداره آموزش و پرورش مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

خبرنگار: ریحانه شعیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار