برگزاری دومین رویداد اردویی «نیلوفرانه» ویژه دختران دانش آموز استان قم

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم از برگزاری دومین رویداد و اردوی بزرگ «نیلوفرانه» از سری رویدادهای «ماجراهای من و اردو»، با حضور دختران ممتاز و نخبه در عرصه عفاف و حجاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین رویداد اردویی «نیلوفرانه» ویژه دختران دانش آموز استان قم

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به برهه حساس کنونی جامعه و در نظر گرفتن ویژگی های دوره نوجوانی، تربیت و آموزش دانش آموزان دختر با رویکرد حجاب و عفاف یکی از اولویت های دغدغه مندان در حوزه تربیت است.

وی با اشاره به برگزاری دومین اردوی بزرگ «نیلوفرانه» با هدف توانمندسازی دانش آموزان دختر در عرصه عفاف و حجاب، گفت: سازمان دانش آموزی با برگزاری این اردو در تلاش است تا قدمی در راستای فراهم کردن زیست عفیفانه برای دختران نوجوان بردارد.

مدیر سازمان دانش آموزی قم گفت: در این اردو، از یکصد استاد ممتاز در حوزه تربیت نخبگانی دعوت شده تا دانش آموزان بتوانند در کنار آنها، چالش ها و مسابقات و برنامه های مهیجی را تجربه کنند.

وی عنوان کرد: این اردو که با تلاش مربیان و دانش آموزان سازمان دانش آموزی استان تدارک دیده شده از امروز شنبه 21 مردادماه در منطقه تفریحی وسف پذیرای دانش آموزان منتخب استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار