مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

پانا، پیشانی کار رسانه‌ای حوزه تعلیم و تربیت است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت خبرگزاری پانا پیشانی کار رسانه‌ای دستگاه تعلیم و تربیت است‌.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پانا، پیشانی کار رسانه‌ای حوزه تعلیم و تربیت است

ابوالقاسم اکبری در جمع خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانا در سازمان دانش‌آموزی این استان با نکوداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، گفت: جهاد تبیین، مهم‌ترین رسالت فعالان عرصه رسانه است.

وی به رسالت فاخر نهاد آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: خبرنگاران، طلایه‌داران جبهه اطلاع‌رسانی هستند که نقش به‌سزایی در توسعه ایفا می‌کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی از تدارک اداره‌ کل آموزش و پرورش استان و مدیریت شهرستان‌های استان برای استقبال از بهار تعلیم و تربیت در قالب پروژه مهر سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: ۲۸ پروژه آموزشی با ۱۶۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید به زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان اضافه خواهد شد.

ابوالقاسم اکبری از فعالیت پویا و پرتکاپوی تشکل‌های دانش آموزی به ویژه سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد.

وی گریزی به هدف گذاری برای شاداب‌سازی ۶۰۵ مدرسه در استان در قالب طرح شهید عجمیان زد و افزود: کار بهسازی و شاداب‌سازی ۱۰۰ مدرسه در سراسر استان از ۱۵ روز گذشته کلید خورده است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اتخاذ تدابیر برای جبران کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید با توجه به پیک شمار فرهنگیانی که در آستانه بازنشستگی هستند، سخن گفت و خاطرنشان کرد: امسال شماری از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی ماده ۱۸ به عنوان نومعلمان خراسان شمالی به بدنه سرمایه انسانی دستگاه تعلیم و تربیت اضافه خواهند شد.

خبرنگار: مهسا گل‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار