اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری اداره امور بانوان منطقه ۱۰ برگزار می‌کند

بوت کمپ دختران فردا

تهران (پانا) - بوت کمپ دختران فردا محلی برای سه روز فرصت تمرین بازیگری، مصاحبه با مامور آتش‌نشانی، هم‌خوانی، نهال‌کاری و طراحی نمایشی است که بچه‌های بی‌سرپرست را از ته دل بخنداند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بوت کمپ دختران فردا

نرگس مظاهری، مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۱۰ در گفت و گو با پانا در رابطه با بوت کمپ دختران فردا که به همت اداره کل امور بانون شهرداری تهران با همکاری اداره امور بانوان منطقه 10 برگزار می‌شود، گفت: این بوت کمپ در سه روز فشرده عملیاتی اتفاق می افتد که طی آن، قرار است در کنار یکدیگر تجربه های منحصر به فردی از فعالیت های داوطلبانه حرفه ای داشته باشیم.

وی در توضیح این فعالیت های داوطلبانه با اشاره به اجرای ۸ عملیات در این بوت کمپ اظهار کرد: ۸ عملیات در موقعیت های از پیش آماده شده واقعی از سرای سالمندان و مرکز نگهداری ایتام تا جلسه مطالبه گری با یک مدیر یا رنگ کردن دیوار و ...ابتدا در گروه هایی یکی از این عملیات ها را به عهده می گیریم سپس صفر تا صد ایده تا اجرای آن را انجام می‌دهیم. از ایده پردازی و برنامه‌ریزی تا حضور در صحنه موقعیت و ... هر کاری که لازم باشد.

مدیر امور بانوان منطقه ۱۰ در خصوص هدف برگزاری این رویداد توضیح داد: این دوره با رویکرد آموزش خدمت محور (service learning) در جهت ارتقای مهارت‌های کارگروهی،حل مسئله، راهبری،مدیریت هیجان، ارتباط موثر، همدلی و مسئولیت پذیری طراحی شده است.

نرگس مظاهری تجربه این سه روز را همراه با چالش هلی متعدد و دشوار توصیف کرد و توضیح داد: تجربه این ۳ روز، تجربه راحتی نیست. چالش های متعدد در مسیر و دشواری های راه... ولی وقتی به لحظه خنده از ته دل آن کودک سرطانی می رسیم با خودمان می گوییم: سخته ولی ارزششو داره!

وی در پایان گفت: علاوه بر گواهی فعالیت داوطلبانه حرفه ای، تیم های برگزیده بوت کمپ، امکان فعالیت داوطلبانه و خیریه حرفه ای را در کنار ما تا آخر تابستان در قالب یک پروژه اجتماعی خواهند داشت.
گفتنی است مهلت ثبت نام در این رویداد تا تاریخ ۲۱ مرداد ماه و تاریخ برگزاری این رویداد در روز های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ مرداد از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ می‌باشد و علاقه‌مندان به شرکت در این رویدا می‌توانند به آدرس https://survey.porsline.ir/s/y4ajuudB مراجعه فرمایند.


خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار