آصفری در گفت‌و‌گو با پانا:

مشارکت بالا در انتخابات، قدرت چانه‌زنی پشت میز مذاکرات را بیشتر خواهد کرد

نگاه شورای نگهبان نگاهی حزبی و جناحی نیست

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها هرچه مشارکت مردم پای صندوق رأی بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی ما پشت میز مذاکرات بیشتر خواهد شد و مسئولان با پشتوانه‌ بهتری در جهت ارائه خدمت به مردم گام برمی‌دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بالا در انتخابات، قدرت چانه‌زنی پشت میز مذاکرات را بیشتر خواهد کرد

محمدحسن آصفری در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: «شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی اقدام می‌کند و نگاه شورای نگهبان نگاهی حزبی و جناحی نیست.»

وی افزود: «تلاش بر این است که بتوانیم انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم. هرچه مشارکت مردم پای صندوق رأی بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی ما پشت میز مذاکرات بیشتر خواهد شد. همچنین مسئولان با پشتوانه‌ بهتری در جهت ارائه خدمت صادقانه و بی‌‌منت به مردم گام برمی‌دارند.»

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: «هرچه مجلس کارآمدتر و متخصص‌تر باشد، مطمئنا بیشتر می‌توانیم شاهد رفع مشکلات مردم باشیم. ما به دنبال اصلاح نظام انتخابات بودیم که این اتفاق نیافتاد اما برخی از مواد قانون انتخابات اصلاح شد.»

آصفری خاطرنشان کرد: «این دوره از انتخابات، از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید همه افرادی که دغدغه کشور، نظام و انقلاب را دارند، کمک کنند تا مشارکت مردم افزایش یابد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار