به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر باشگاه چادرملو اردکان با اصحاب رسانه استان

اردکان (پانا) _ به مناسبت روزخبرنگار، با حضور مدیر عامل باشگاه چادرملو و دیگر اعضای هیات مدیره، نشست هم اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه اردکان و یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیر باشگاه چادرملو اردکان با اصحاب رسانه استان

علی عطایی، مدیر عامل باشگاه چادرملو ضمن تبریک روز خبرنگار به تشریح فعالیت‌های باشگاه چادرملو پرداخت و در پاسخ به درخواست خبرنگار خبرگزاری مجازی‌ خبرگ در راستای اهمیت دادن بیشتر به تیم های پایه گفت: به طور معمول در تیم‌های پایه همچون نونهالان و نوجوانان پولی پرداخت نمی‌شود، اما نتیجه برایشان روشن است که می‌توانند به تیم‌های لیگ دسته یک و لیگ برتر برسند و عرف جامعه ورزشی این است که در مقطع سنی جوانان و امید به قراردادهای حرفه‌ای برسند.

وی مانعی در راستای انتشار مبلغ قراردادها ندانست و بودجه ی سال ۱۴۰۱ را ۵۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و سقف بودجه امسال را در لیگ دسته یک طبق مصوبه ۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد و باشگاه را موظف به رعایت این سقف دانست و گفت: ارتقا سطح آموزشی و کیفی نیز در دستور کار باشگاه قرار دارد و در همین راستا کلاس‌های داوری هم در رشته‌های والیبال و فوتبال داشته‌ایم.

مدیر باشگاه چادرملو از کلنگ‌زنی ورزشگاه فوتبال در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در راستای گردشگری و ورزشی بودن باشگاه، ساخت مجموعه باغ ایرانی یکی دیگر از پروژه‌های این باشگاه است.

عطایی همچنین بیان کرد: ما در باشگاه ورزشی چادرملو هفت رشته ورزشی مختلف در ۲۸ تیم داریم که ان شالله به ۳۶ تیم ارتقاء خواهیم داد.

وی با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه خاطر نشان کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی مختلف قطع نشده است و این حمایت‌ها بیشتر به صورت غیرنقدی مانند برگزاری دوره‌های آموزشی است.

عطایی در راستای حمایت از ورزشکاران بومی گفت: یکی از اهداف ما بومی شدن تمام تیم‌های ماست و تلاش ما بسترسازی برای حفظ بازیکنانی که از قبل بوده‌اند و تازه به باشگاه پیوسته‌اند است.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: هستی کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار