فرماندار شهرستان گلوگاه:

ظهور و فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران یک رویش است

گلوگاه (پانا)- فرماندار شهرستان گلوگاه گفت ظهور و فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران پانا در کشور و همچنین در شهرستان گلوگاه اتفاقی میمون و یک رویش است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ظهور و فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران یک رویش است

همایش تقدیر از خبرنگاران شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار گلوگاه و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد‌.

مهدی داودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهید آوینی و تبریک‌ روز خبرنگار خطاب به خبرنگاران گفت: در ایام حزن و اندوه شهادت امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان هستیم؛ حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نخستین پیام‌رسانان نهضت بزرگ کربلا بودند، اگر وجود ایشان نبود حقایق این واقعه بزرگ دچار تحریف می شد.

داودی عنوان کرد: رهبر انقلاب توصیفات بجایی از رسالت خبرنگاران دارند که از جمله می توان به نقد و نظارت عملکرد مسئولان، اطلاع رسانی درست از روی صداقت و شفافیت‌ و قضاوت طرح و‌ تبادل آرا در جامعه اشاره کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت: به وجود خبرنگاران دانش آموز افتخار می کنم؛ بارها در مناسبت های مختلف وجودشان را‌‌ حس می‌کنم و اینکه با وجود کم سن و سال بودن خالق صحنه ها‌ و اخبار مهمی هستند.

فرماندار شهرستان گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به در پیش بودن هفته دولت بیان کرد: در سال گذشته تحقق و تخصیص بودجه در شهرستان گلوگاه تنها ۲۰۰ میلیارد ریال بود اما امسال قریب به ۱۵۵ میلیارد تومان به شهرستان اختصاص یافته است.

مهدی داودی گفت: شروع کلنگ زنی پروژه فاضلاب شهری به عنوان یکی از ابر پروژه ها، نصب دستگاه زلزله نگار، افتتاح ده ها مسکن محرومین، افتتاح پروژه های حوزه کشاورزی، افتتاح سالن ورزشی روستای اوارد‌ و افتتاح ساختمان توزیع برق در گلوگاه از جمله مهم ترین برنامه های هفته دولت در گلوگاه است.

فرماندار گلوگاه عنوان کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز افتتاح مدرسه روستای مصیب محله از محل سفر استاندار به شهرستان گلوگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و افتتاح زمین چمن مصنوعی دبیرستان امام صادق با اعتبار ۳۴۰ میلیون تومان از پروژه های مهمی هست که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

داودی در پاسخ به سوال پانا در خصوص تنش آبی در شهرستان گلوگاه گفت: متأسفانه یکی از چاه های آب شرب شهرستان از مدار خارج شد که مشکلات بسیاری را در حوزه آب شرب به وجود آورد؛ در کوتاه مدت با نصب دستگاه پمپ آب و مدیریت مصرف آب می توان از این مشکلات کاست؛ اما برای حل نیاز آب شرب شهرستان، از ۱۰۷ میلیون متر مکعب ظرفیت سد گلورد، ۳۰ میلیون متر مکعب به شرب اختصاص داده شده که از سال آینده با اتمام لوله کشی و نصب مخزن در شهرستان، این آب به شهرستان انتقال داده می شود.

فرماندار گلوگاه گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای بالادست شهرستان گلوگاه تا زمستان امسال به پایان می رسد؛ همچنین نمایشگاه انجیر و فرآورده های تبدیلی نیز از هفته آینده در شهرستان برگزار می شود.

در این جلسه، خبرنگاران رسانه های مختلف به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند که ارتباط نداشتن برخی روابط عمومی ها با خبرنگاران، رسانه ای نبودن برخی روسای ادارات و مجهز نبودن خبرنگاران به ابزار تهیه خبر از مهم ترین مسائل مطرح شده بود.

در پایان این جلسه، از خبرنگاران رسانه های مختلف با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار