دانش آموز خبرنگار پانا خطاب به دانش آموزان :

خبرنگاری عرصه ای برای دیده شدن بهتر دانش‌آموزان در جامعه است

قائمشهر(پانا)-یک دانش آموز خبرنگار پانا با مخاطب قرار دادن سایر دانش آموزان گفت: خبرنگاری عرصه ای برای دیده شدن بهتر در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری عرصه ای برای دیده شدن بهتر دانش‌آموزان  در جامعه  است

حمیدرضا محمدی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : از افتخارات بنده فعالیت به عنوان خبرنگار در خبرگزاری دانش آموزی پانا است که پلی برای پیشرفت دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و عرصه ای است برای دیده شدن آن ها و روابطی بهتر با جامعه و نشان دادن توانایی های خودشان به اجتماع است.

محمدی در ادامه گفت : امروزه تمام خبرنگاران دانش آموز این خبرگزاری با استفاده از توانایی های خودشان و تکیه بر تجربیات به دست امده طی این مدت ها توانسته اند حال به خبرنگارانی تراز اول تبدیل شوند که این موضوع بسیار باعث دلگرمی و امیدوار کننده است.

این خبرنگار جوان با اشاره به این مبحث که خبرگزری پانا‌ باعث ایجاد ترقی و پیشرفت دانش آموزان شده است خبرنگاران را ارکان پایدار و سرمایه های اصلی این خبرگزاری خواند و آن ها را ادامه دهنده گام دوم انقلاب دانست.

محمدی در پایان صحبت هایش اذعان داشت خبرنگاران با تکیه بر نیروی ایمان و قدرت قلم هایشان توانایی ساخت جامعه ای نو را در ایران اسلامی دارند و اهرم محکمی برای میشبرد آرمان ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار