رویکرد اصلی آموزش وپرورش توجه به تربیت نسل آینده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در سند تحول آموزش و پرورش، رویکرد اصلی این نهاد مقدس توجه به تربیت نسل آینده در ساحه های مختلف است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد اصلی  آموزش وپرورش  توجه به تربیت نسل آینده است

کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه سراسر کشور که در سالن وزنه برداری شهدای مدافع حرم اردبیل برگزارگردید، طی سخنانی اظهار کرد: استان اردبیل به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات ورزشی پسران و دختران دانش آموز مقطع ابتدایی در دو رشته فوتسال و والیبال خواهدبود، که این دانش آموزان با همراهی مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی در این رقابت ها حضور خواهندیافت،

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید این استان، خاطرنشان کرد: استان زرخیز اردبیل با خون ۳۴۰۰ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده در نقطه عظمت و صلابت ایران اسلامی قرار گرفته است.

صفری امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدا برشمرد و بیان کرد: استقامت خانواده های معظم شهدا در حفظ و صیانت این نظام تاثیری بی بدیل داشته است.

وی با قدردانی از حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظارت بر روند برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: ما فضای رقابت سالم را در این استان برای دانش آموزان ابتدایی مهیا کردیم که نه تنها به دنبال اعلام برنده و بازنده نیستیم بلکه امیدواریم در این چند روز به دانش آموزان ابتدایی به عنوان آینده سازان این کشور روزهای خوش و خرم و خاطره انگیزی سپری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در سند تحول آموزش و پرورش رویکرد اصلی این نهاد مقدس توجه به تربیت نسل آینده در ساحه های مختلف است که یکی از این ساحه ها نیز زیستی و تربیت بدنی است.

گفتنی است سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی به میزبانی اردبیل آغاز شد تا با روشن شدن مشعل این مسابقات و رژه تیم های شرکت کننده رقابت دانش آموزان در دو رشته فوتسال و والیبال آغاز شده تا رقابت نزدیک و نفس گیری را تا ۱۹ مرداد ماه شاهد باشیم.

در آئین افتتاحیه این مسابقات سرپرست ورزش دانش آموزی استان یزد نماد نخل به عنوان آداب و رسوم عزاداری ماه محرم یزدی ها را که به «نخل بند» معروف است به برگزارکنندگان این مسابقات اهدا کرد.

اجرای سرود به همت گروه رضوی و پخش کلیپ از توانمندی های استان اردبیل در حوزه های مختلف و تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر بخش های آئین افتتاحیه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار