امضای تفاهم‌نامه چندجانبه توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی بوشهر

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه هماهنگی دوره های توانمندسازی نیروهای مدارس و مراکز غیردولتی گفت توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی باید به نحوی صورت گیرد که در آغاز سال تحصیلی هیچ مربی بدون دوره‌ای در کلاس‌های درس نباشد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه چندجانبه توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی بوشهر

علی موحدی با تاکید بر الزامی بودن گزینش تمامی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: موسسین بایستی برای جذب و بکارگیری این نیروها قبل از هر اقدامی برگ تاییدیه گزینش آنها را از هسته گزینش آموزش و پرورش دریافت کنند.

موحدی با اشاره به برگزاری کارگاه توانمندسازی در مقطع ابتدایی در سال گذشته گفت: ما این دوره ها را در سال قبل در قالب طرح شهید همت آغاز کردیم که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی اظهار کرد: سرگروه‌های آموزشی استان و شهرستان‌ها کار نظارت آموزشی و کیفیت بخشی در این مدارس را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: این دوره‌ها از روز سه‌شنیه ۱۷ مرداد ماه جاری در پردیس دانشگاه فرهنگیان مرکز علامه طباطبایی و با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید حوزه علمیه استان آغاز خواهد شد که در افتتاحیه این مراسم وزیر آموزش و پرورش به صورت برخط سخنران آغازین برنامه خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان جلسه تفاهم نامه چند جانبه‌ای با مسئولین دانشگاه فرهنگیان، حوزه علمیه، اداره کل آموزش و پرورش به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار