کارشناس فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

قرآن و اهل بیت پناهگاه جوانان و دانش‌آموزان هستند

مشهد(پانا)- کارشناس فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت قرآن و اهل بیت پناهگاه جوانان و دانش‌آموزان هستند و برای پناه بردن جوانان به قرآن باید انس و علاقه به قرآن را در وجود دانش‌آموزان فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قرآن و اهل بیت پناهگاه جوانان و دانش‌آموزان هستند

فاطمه اژدری، کارشناس فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برگزاری مسابقات قرآنی زمینه‌ای است تا بتوان حس انس و الفت دانش‌آموزان را در حوزه دین و قرآن بالا برد و باورها و اعتقادات آنها را توسعه و تعمیق بخشید.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش دختران در۱۱ رشته در ۴روز به رقابت می پردازند که این مسابقات از دانش آموزان سراسر کشور شرکت می کنند و تداویری که اندیشیده شده در مراحل آموزشگاهی استانی و کشوری انجام می شود.

وی گفت:مسابقات گروه پسران هم به مدت ۴ روز از ۳۲ استان با حضور بیش از ۳۰۰نفر دانش آموز به رقابت می پردازند و در پایان نفرات برگزیده اعلام خواهند شد.

اژدری با توجه به سند تحول بنیادین و تقویت هویت دینی دانش آموزان، رسیدن به خودباوری دینی را مهم ترین قدم دانست و افزود: سند تحول هدفش این است که دانش آموزان در پرتوی قرآن، عترت و نماز بتوانند با بهره های معنوی که از شرکت در این مسابقات می گیرند در زندگی‌شان هم استفاده کنند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار