مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد؛

تعیین تکلیف املاک شرکت واحد اتوبوسرانی تا سال آینده

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درخصوص تعیین تکلیف زمین‌های شرکت‌ واحد اتوبوسرانی گفت تلاش می‌شود تمام املاک تا سال آینده تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف املاک شرکت واحد اتوبوسرانی تا سال آینده

مهدی علیزاده در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه ۱۹۹ دستگاه اتوبوس دوکابینه در سال ۲۰۱۶ خریداری شده و از اتوبوس‌های بسیار خوبی هستند که در سطح شهر تردد می‌کنند، اظهار کرد: تأخیراتی در اقدامات از سوی ایران خودرو دیزل داشتیم که منجر به زمان‌بر شدن پلاک گذاری شد و سالیان سال متوقف ماند. مکاتبات زیادی از سال ۱۳۹۹ تا امروز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه پلیس راهور به دلیل موضوعات محیط زیستی پلاک گذاری را متوقف کرد، یادآور شد: در جلسه قبلی مجمع با توجه به اینکه پلاک گذاری ها انجام نشده تصمیم گرفتیم که اتوبوس‌ها را ارزش گذاری کنیم که در سال‌های آینده از بندهای گزارشات حسابرسی خارج شود.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که تمام املاک خود را تا سال آینده تعیین تکلیف کنیم؛ این زمین ها سالیان سال بلاتکلیف باقی مانده بود.

علیزاده با بیان اینکه از گذشته مقداری ارز در صندوق شرکت واحد باقی مانده است، یادآور شد: این ارز در خدمات رسانی ایام اربعین هزینه خواهد شد. سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان از محل یارانه حمل و نقل اختصاص یافته بود و امسال نیز منتظریم رقم اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار