چهارمدال طلا، نقره و برنز رهاورد نمایندگان تهرانی در مسابقات جهانی یونیورسیاد

تهران (پانا) - در پایان مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان، نمایندگان شایسته استان تهران‌ موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند‌.

کد مطلب: ۱۳۹۳۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
چهارمدال طلا، نقره و برنز رهاورد نمایندگان تهرانی در مسابقات جهانی یونیورسیاد

‌سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان جهان از ۷ تا ۱۳ مرداد ‌به میزبانی چین در شهر چنگدو برگزار شد که بانوان شایسته استان تهران در دو بخش پومسه و کیوروگی توانستند یک طلا ، یک نقره و دو برنز را کسب کنند.

ناهید کیانی ملی‌پوش توانمند استان تهران در ششمین روز مسابقات در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با دو پیروزی دو بر صفر برابر «اروگشاوا» از ازبکستان و «ملینا» از آمریکا شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم در یک دیدار نفس گیر، «گو گیانگ» از کشور میزبان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت؛ حریف چینی کیانی دارنده نقره جهانی مکزیک و طلای آسیا ۲۰۲۲ و برنز گرنداسلم ۲۰۲۳ بود. کیانی در فینال به مصاف «پو یا سو» از چین تایپه رفت و با یک نمایش بی نقص موفق شد او را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.

آناهیتا توکلی ملی پوش توانمند استان تهران در سومین روز مسابقات در وزن ۷۳+ کیلوگرم، در فینال رو در روی "ژو لی" از چین دارنده طلای گرندپری رم ۲۰۲۳ و برنز گرندپری منچستر ۲۰۲۲ قرار گرفت و ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت. وی قبل از این مبارزه «ایرودا» از ازبکستان (۲ بر یک)، «دزیره» از اسپانیا (۲ بر صفر) و «اسرا آکبولاک» از ترکیه (۲ بر یک) را شکست داده بود.

در بخش پومسه تیمی نیز نمایندگان استان تهران ، متشکل از ریحانه عمرانی مقدم ، مبینا شریفی ماهر در فینال با ثبت امتیاز ۶٫۵۳۰ بعد از تیم‌های کره جنوبی، چین به همراه ویتنام نشان برنز را از آن خود کردند.

‌تهران با پنج نماینده در این رقابتها حضور داشت و توانست با کسب یک طلا ، یک نقره و دو نشان برنز عملکرد بسیار خوبی را نشان دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار