یونیورسیاد جهانی دانشجویان؛ تیم ملی تکواندو ایران به مدال نقره تیمی دست یافت

تهران (پانا) - تیم ملی تکواندو ایران در فینال مسابقات تیمی یونیورسیاد چین مقابل کره جنوبی شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

کد مطلب: ۱۳۹۲۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
یونیورسیاد جهانی دانشجویان؛ تیم ملی تکواندو ایران به مدال نقره تیمی دست یافت

رقابت های تیمی پایان بخش مسابقات تکواندو در سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان بود که تیم ملی کشورمان در گروه مردان با کسب سه پیروزی به دیدار نهایی راه یافت.

حریف تیم ملی در دیدار نهایی کره جنوبی بود که در پایان این تیم رقیب بود که با نتیجه 52 بر 40 پیروز شد و تیم کشورمان به نشان نقره دست پیدا کرد. در این مبارزه آرین سلیمی با وجود آسیب دیدگی در زمان هایی از بازی به کمک تیم آمد ولی تلاش سایر نفرات تیم در نهایت به نتیجه لازم منتهی نشد و تا تیم شایسته کشورمان با عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان دهد.

تیم کشورمان با ترکیب علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و آرین سلیمی دور نخست 60 بر ۴۷ آذربایجان را شکست داد و در ادامه 103 بر 28 هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در نیمه نهایی هم تیم ایران با نتیجه 56 بر 25 از سد قزاقستان گذشت و به فینال راه یافت.

تیم ملی بانوان ایران هم با ترکیب ناهید کیانی، ملیکا میرحسینی، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در دیدار نخست ۳۶ بر ۱۶ برزیل را از پیش رو برداشت اما در یک چهارم نهایی با نتیجه ۵۶ بر ۱۸ نتیجه را به چین واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

کاروان ورزشی کشورمان در این دوره از بازیها تا کنون 22 مدال طلا، نقره و برنز کسب کرده که 13 مدال از آن را تیم ملی تکواندو کسب کرده است. چهار طلا، سه نقره و شش مدال برنز حاصل تلاش تیم ملی ایران در این دوره از بازیها بود.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌ها توسط مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی چهار مدال طلا، سه مدال نقره در تیمی، آناهیتا توکلی و آرین سلیمی و ۲ برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی به دست آورده بود. همچنین در پومسه تیمی و انفرادی نیز ۴ نشان برنز برای ایران به ثبت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار