احداث و تعمیر مسکن مددجویان دهک‌های ۱ تا ۳

تهران (پانا)- کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای خدمت به خانواده‌های نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث و تعمیر مسکن مددجویان دهک‌های ۱ تا ۳

تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسید.

محرومیت‌زدایی و ارتقای خدمت به خانواده‌های نیازمند در حوزه‌های حمایتی، معیشتی، مسکن، فرهنگی و تربیتی، درمان و اشتغال و کارآفرینی از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

احداث، تعمیر، نوسازی و مناسب‌سازی مسکن مددجویان و دهک‌های یک تا سه، اشتغال‌زایی پایدار و توسعه کارآفرینی برای مددجویان و محرومان با رویکرد آموزش و توانمندسازی، در تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین دنبال خواهد.

در قالب این تفاهم‌نامه گروه‌های جهادی و دندانپزشکی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین در زمینه ارتقای سلامت و بهداشت و درمان مددجویان و محرومان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، برپایی آشپزخانه‌های طبخ و توزیع غذای گرم در پویش‌های اطعام حسینی و اطعام مهدوی از دیگر مواردی است که در تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار