‌دبیرکل و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون قایقرانی بازدید کردند؛

آسیب‌دیگی دو ورزشکار به دلیل کاهش سطح آب دریاچه آزادی

‌تیم آب‌های آرام برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات قهرمانی جهان آلمان می‌رود/ تیم رویینگ یک ماه به اردوی روسیه می‌رود

تهران (پانا) - ‌دبیرکل کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی از اردوهای بازی‌های آسیایی فدراسیون قایقرانی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌دیگی دو ورزشکار به دلیل کاهش سطح آب دریاچه آزادی

‌به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز (چهارشنبه - ۱۱ مرداد) به همراه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، محمدرضاداورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه‌گانه، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیرکمان، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، اعضای هیات اجرایی با حضور در محل اردوی تیم ملی قایقرانی با قایقرانان کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ورزشکاران تیم‌های ملی روئینگ و آب‌های آرام صحبت‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این بازدید در مورد سطح کاهش سطح آب دریاچه آزادی بیان کرد: آب دریاچه آزادی ۲ متر کاهش پیدا کرده و به پایین‌ترین سطح غیرستاندارد خودش رسیده است. هفته گذشته دو ورزشکار ما آسیب جدی دیدند یکی از آن‌ها شانس ۱۰۰ درصد سکوی بازی‌های آسیایی است و امیدوارم که خودشان را برسانند یکی از آن‌ها مهسا جاور و دیگری علی آقا میرزایی است. پزشکان ما در حال کار کردن با این دو ورزشکار هستند تا آن‌ها را به بازی‌های آسیایی برسانند.

علیرضا سهرابیان در پاسخ به این پرسش که تیم ملی رویینگ ایران به روسیه می‌رود، برای آب‌های آرام چه برنامه‌ای دارید؟ تصریح کرد: تیم آب‌های آرام برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات قهرمانی جهان آلمان می‌رود. امیدوارم که برای اولین بار با دست پر برگردند. تیم رویینگ یک ماه به اردوی روسیه می‌رود و پیست استانداردی که روسیه دارد آرزوی ملی پوشان ماست.

‌دبیرکل، اعضای هیات اجرایی و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در این بازدید با ورزشکاران و مربیان تیم‌های ملی قایقرانی آبهای آرام و روئینگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار